Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-04, 20:35
Medlem
Halloj! Jag tycker att det borde finnas en app för både iPad och iPhone just för Flashback forumet, vore riktigt nice faktiskt. Eller vad tycker ni?
Citera
2010-12-04, 20:39
Medlem
simon4tws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TS signatur
Son, if you really want something in this life, you have to work for it.
Ja, det vore bra! Gör en, vetja. OnT: Det finns säkert nån driftig flashbackare som kan fixa ihop en liten FB-app, om det nu behövs.
Senast redigerad av simon4tw 2010-12-04 kl. 20:42.
Citera
2010-12-04, 20:39
Medlem
Hmmm, vilket behov finns det för en sådan app? Det går väl bra att surfa flashback utan en app för just det? Allting måste inte "appifieras"
Citera
2010-12-04, 20:41
Medlem
Jag menar att den borde vara anpassad för just iPhone/iPad. Helst iphone då det är ganska segt att hålla på att zooma in hela tiden och lite av texten hamnar antingen utanför eller så ser man inte vad det står.
Citera
2010-12-04, 20:44
Medlem
systems avatar
www.flashback.org/m finns ju, men den lämnar en del att önska.
Citera
2010-12-04, 20:46
Bannlyst
Tja alla..

Har faktiskt tänkt på att göra en flasbhack app och inom det snaraste tror jag den kommer bli klar.
Citera
2010-12-04, 20:49
Medlem
´behöver du testkaniner
Citera
2010-12-04, 20:50
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycozman
Tja alla..

Har faktiskt tänkt på att göra en flasbhack app och inom det snaraste tror jag den kommer bli klar.
Kommer den upp på Appstore eller blir det genom cydia?
Citera
2010-12-04, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Kommer den upp på Appstore eller blir det genom cydia?
Just nu håller jag på med att göra en på android.. Men vet inte än det lutar sig åt cydia.
Citera
2010-12-04, 20:55
Medlem
avgns avatar
När ni surfar in på FB på eran iPad eller iPhone, så tryck bara på + och lägg till på hemskärm . Det är typ samma sak som en app
Citera
2010-12-04, 21:01
Medlem
Draganos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Xen
Halloj! Jag tycker att det borde finnas en app för både iPad och iPhone just för Flashback forumet, vore riktigt nice faktiskt. Eller vad tycker ni?

lätt tillgänglighet i all ära men det blir lite svårt att skriva längre inlägg om man inte har ett skrivbord, I
right?
Citera
2010-12-04, 21:02
Medlem
kloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
När ni surfar in på FB på eran iPad eller iPhone, så tryck bara på + och lägg till på hemskärm . Det är typ samma sak som en app
Tror det man vinner på att göra en hemsida till en app är en anpassad grafisk layout, inte att man slipper skriva in adressen

Citat:
Ursprungligen postat av Dragano
lätt tillgänglighet i all ära men det blir lite svårt att skriva längre inlägg om man inte har ett skrivbord, I
right?
Sant. Men för dom som redan surfar Flashback på sin Iphone/Ipod touch blir det i alla fall en grov förbättring
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in