2004-07-21, 18:07
Medlem
powerkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Hur många märken har du testat?

Hehe, har testat de flesta märkena..marlboro lights är skitgott, men de vanliga smakar brandrök, prince är gott om man vill ha lite starkare...annars är ju lucky strike gott
Citera
2004-07-21, 20:19
Medlem
pimpsters avatar
1. John Silver utan filter
2. John Silver
3. Prince
Citera
2004-07-21, 21:40
Awaiting Email Confirmation
Sh33ters avatar
Äckligaste ciggen = Caines , smakar som ihop-packad jude-aska från treblinka luktar!
Helt fruktansvärt, de måste ha ansträngt sig för att framställa denna sjukt RÄLIGA low-budget tobaken...

Helt otroligt att de lyckades!

Det finns dåliga, det finns äckliga men Caines, det är fanimej sjukt...
Citera
2004-07-21, 23:09
Medlem
W.Rs avatar
Glenn, smakar sur gammal strupa.
Citera
2004-07-22, 01:33
Medlem
Unbalanceds avatar
Såhär på rak arm kommer jag på följande, Elixyr, Burton & all form utav Menthol ciggaretter .
Citera
2004-07-22, 16:36
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayKrebbs
2:a på min lista. Det är den som kallas "papiross" - återigen med reservation för transkriberingen från ryskan.
Jo då, enligt mig fullkomligt korrekt.

Själva är jag oerhört förtjust i papirosser. Favoritmärke är Belomorkanar. Tror iaf de hette så, det var ett tag sen nu.
Citera
2004-07-22, 21:39
Medlem
Har sett att många har skrivit det men Elixyr, den ciggen e inte god. Det röäker man enbart i nödfall och endast då. Ett litet roligt tillägg när man räker elixyr är ju att man luktar gammal lodis efteråt, vet inte vad det beror på men det gör man. Skit cigg, röd marlboro tycker jag också e skitcigg, vem fan vill röka det, kanske går på krogen men inte annars
Citera
2004-07-22, 21:57
Medlem
Golden American..Hemsk på alla sätt å vis
Citera
2004-07-23, 10:32
Medlem
sixxs avatar
Glenn eller vad fan de heter är de äckligaste ciggen jag smakat. En av mina löjtnanter i lumpen rökte dem, ca två paket om dagen. När vi var ute i fält och jag hade slut på cigg fick jag en av honom. I efterhand hade jag nog hellre varit utan...
Citera
2004-07-23, 21:05
Medlem
Cudas avatar
Själv anser jag nästan alla cigg e äckliga, röker dock Camel UTAN filter när jag e på krogen en del hemrullade han va rätt okej oxå nä fan tack vet ja pipa!
Citera
2004-07-25, 15:18
Medlem
Rebelxs avatar
Vad ni trackar ner på Elixyr då.
Visst paketet är riktigt fult och skämmigt, men det är ingen fel på ciggen enligt min mening.

En gång jag rökte en Elixyr dock så märkte jag att det började lukta riktigt illa i rummet. Röken smakade lite konstigt också. Det var nått fel på ciggen märkte jag sedan då den äckliga lukten började spridas. Tog en liten stund att vädra ur...

Jag tycker Röda Prince är värst, har dock inte smakat så mycket utländska cigg förutom smuggel. De smakar olika, olika batchar, men de L&M jag kan få tag i är helt ok.

De sålde dock importerad Marlboro i en affär i Vårberg förut, det var inte gott.
Citera
2008-12-17, 20:47
Bannlyst
Fake marlboro från kviberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här