Citat:
Ursprungligen postat av dunka-ARN
hmm ok...asså går man in via boot menu då? För att jag tror att den installerar via CD:n automatiskt i och med att när man kör med den kommer det upp en skärm där det typ står "press any key to continue with cd/dvd rom", jag gör det och då blir det laddningsskärm->välja språk->installera windows-> vänta -l, så skivan kommer lite längre än den inbyggda partitionen.
Men ifall minneskortet på PS2:an fuckade ur kanske min hårddisk också är pajj..det misstänkte dom på farsans jobb idag iaf. Är det asdyrt att byta isf?
och varför säger dom på HP att jag ska beställa mina egna personliga CD-skivor för 600 spänn. Jag frågade dom "men om inte en original vista skiva funkar vrf skulle dom där skivorna funka?" han ba "det är det enda sättet vi kan hjälpa dig på, du måste testa med dom skivorna för det är dom enda vi kan lita på och ifall dom inte funkar och hårddisken är hel är det ditt moderkort som är pajj"...

de gånger det varit problem med disken när jag skulle installera windows så har jag fått upp hardware error men du kan ju testa med nån begangnad disk först. en ny sata 250 gb kostar typ 350 kr