2002-10-12, 21:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför är det så att vi vita rena svenskar alltid rättar oss efter folk som gör intrång i vårt land??? då menar jag såna illaluktande muslimer, pizzabakande turkar o syrianer o våldtagande araber?? varför kan vi inte bara säga nej fan nu räcker det??? elle vad säger ni?? hur mycket ska vi ta från alla äckliga blattar???

Oj sorry fel forum ...
Citera
2002-10-13, 00:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Hmm, jag antar att du inte gillar invandrare, och andra pizzabakande turkar

Well i like pizza
so [size=18]shut up[/size]
Citera
2002-10-13, 01:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Dax för en Moderator att göra sitt jobb !

Och denna vilseledda person verkar ha insett att han "skrivit för fel forum" men ändå beslutat att posta det. Hans "oj fel forum" står ju i samma inlägg, snacka om IQ.

Har inte orkat kolla hur många forum han "av misstag" postat sitt inlägg i.
Citera
2002-10-13, 01:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: VArför??

Citat:
Ursprungligen postat av Vita Tankar
Varför är det så att vi vita rena svenskar alltid rättar oss efter folk som gör intrång i vårt land??? då menar jag såna illaluktande muslimer, pizzabakande turkar o syrianer o våldtagande araber?? varför kan vi inte bara säga nej fan nu räcker det??? elle vad säger ni?? hur mycket ska vi ta från alla äckliga blattar???

Oj sorry fel forum ...

Kanske för att det va ni vita svenskar som började härja först.
Genom plundring och mass utvandring etc...
Och härjar gör ni fortfarande,jag menar hur många svenskar e det som inte åker till thailand på pedofil semster för å sätta på små thailändska gosse barn? :evil:
Så nu e det väl pay back time.
Allt kommer omkring.
Föresten så tror jag att även du käkar pizza ibland.
Tror inte att du käkar köttbullar å potatis mos varje dag,eller?
Och inte ens potatis e svenskt för dem kommer ursprungligen från sydamerika,den upplysningen får du som bonus av mig.
Citera
2002-10-13, 03:29
äldre konto (old)
Ej medlem
solidus

Här kan man verkligen snacka om skitsnack. Du har helt klart en rasistisk syn på oss svenskar. För min del så kan du dra åt helvete din svarte jävel. Du är väl muslim också och det gör bara saken ännu värre.
Muslimer är världens pack och skall utrotas. George Bush kör bara!!
För min del så kan du ta och dra åt helvete din jävla socialbidragstagare.
Gör mig en tjänst "solidus" och åk tillbaka till ditt hemland, din plattnäste, svarte jävel.
Citera
2002-10-13, 05:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är inte många svenskar som är pedofiler, däremot är nästan alla araber fårknullare. Förövrigt så är det nog fler negrer i sydafrika som utnyttjar spädbarn sexuellt än vad tex svenskar brukar göra. Nu kan ju inte solidus varken utnyttja spädbarn eller knulla får längre (eftersom han bor i Sverige där dylika förfaringar är lagliga), men ojojoj vad han längtar.
Citera
2002-10-13, 08:25
äldre konto (old)
Ej medlem
"VITA TANKAR"!...DET LÅTER MER SOM ATT DU SJÄLV BLIVIT VÅLDAGEN AV EN "BLATTEJÄVEL" GJORDE DET SÅ ONT
Citera
2002-10-13, 13:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: solidus

Citat:
Ursprungligen postat av bux1001
Här kan man verkligen snacka om skitsnack. Du har helt klart en rasistisk syn på oss svenskar. För min del så kan du dra åt helvete din svarte jävel. Du är väl muslim också och det gör bara saken ännu värre.
Muslimer är världens pack och skall utrotas. George Bush kör bara!!
För min del så kan du ta och dra åt helvete din jävla socialbidragstagare.
Gör mig en tjänst "solidus" och åk tillbaka till ditt hemland, din plattnäste, svarte jävel.

Vilken del e skitsnack?Ren fakta e va det är! 8)
Är verkilgen ingen rasist...
Inte muslim för den delen heller.
E så trött på sånna som dig.
Så kallade nät nassar som inte vågar å stå för det i den verkliga världen
utanför :evil:
Alla kan va tuffa när dem sitter bakom en skärm i sitt trygga lilla hem.
Ända anledningen för att du e nasse e säkert för att nån svart skalle klippte din lilla svenska tös för att hon inte va nöjd med det du presterade.
Och så fick du nöja dig med nån fet äcklig illa luktande missfoster
Men du ta det lugnt det ordnar sig...
Du måste bara vidga din syn lite.
Kanske gå om gymnasiet så du får lite mer allmän bildning(om du nu
har har gått den din okunnige lilla smyg nasse :twisted: )
Citera
2002-10-13, 13:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azaroth
Det är inte många svenskar som är pedofiler, däremot är nästan alla araber fårknullare. Förövrigt så är det nog fler negrer i sydafrika som utnyttjar spädbarn sexuellt än vad tex svenskar brukar göra. Nu kan ju inte solidus varken utnyttja spädbarn eller knulla får längre (eftersom han bor i Sverige där dylika förfaringar är lagliga), men ojojoj vad han längtar.

Det är för många svenskar som e pedofiler !!
Däremot e det långt i från alla som är det!
DEt är sådana som dig som ger riktiga svenskar dåligt ryckte
Skäms du inte? :?
Åk ut i världen å kolla upp va svenskar har för ryckte...
Det e tack vare sånna som dig.
För övrikt e jag rätt så nöjd med å få sätta på "svenska brudar" i stort sätt när jag vill
Citera
2002-10-13, 13:18
äldre konto (old)
Ej medlem
"Azaroth" vad e det för namn egentligen?
Låter juh som nåt arab namn eller nåt
Citera
2002-10-13, 15:40
äldre konto (old)
Ej medlem
http://www.skrivihop.nu

ÄrDetVerkligenSåFörbannatSvårtAttSkrivaSvenskaFörE nSvensk?

Man behöver knappast ha gått många dagar i skolan för att veta vilka ord som är sammansatta och vilka som inte är det.

Problemet ligger säkert hos mig, men jag måste erkänna att jag har väldigt svårt att ta någon som solidus på allvar eftersom hans texter är så extremt fyllda med grammatiska fel.

Förlåt mig!
Citera
2002-10-13, 15:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Problemet ligger säkert hos mig
Nej, det gör det verkligen inte! Problemet ligger hos de hemska omänniskor som misshandlar det svenska språket. Det sorgligaste är alla runknazzar på invandringsforumet som vill värna allt det "svenska" men inte ens kan skriva ordentligt. Patetiskt!

Citat:
Förlåt mig!
Du ska inte behöva be om urskäkt inför dessa kräk! Spöstraff är vad de förtjänar. Rör inte mitt språk!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in