2010-12-20, 23:18
Medlem
Milwaukees avatar
Som liten käkade jag kattens torrfoder. Smakade som knäckebröd ungefär, lite beskare.
Citera
2010-12-21, 01:38
Medlem
Mockarutans avatar
Bläckfisk, grodlår, Älg och tjurtunga, olika rostade insekter, surströmming, mycket små fiskar som var tillagade som gröt (Frukostmat i Egypten eller Israel eller var det va...), kanin, någon typ av ätlig korall, olika sorters sjögräs, fan asså jag har varit en hel del utomlands och käkat massa konstig skit, men jag mins inte allt mycket nu... Det lustiga är att mycket av det är faktiskt ganska gott! Det äckligaste jag käkat måste nog varit ett öga från någon ödla eller nått (mins inte exakt). Smaka typ som musslor och jag gillar inte musslor...

Men för att besvara frågan, jag tror att det konstigaste jag har ätit är ägg, inte för att ägget i sig var konstigt utan för att det tillagades i den heta marken upp på en vulkan vi var uppe på i Indonesien någon stans och ja, det var en riktig jävla big-ass vulkan. Jobbig som fan att bestiga!
Citera
2010-12-21, 01:42
Bannlyst
Jag har inget speciellt ballt att komma med, men vi åt antilop när en kompis fyllde 18. Det var faktiskt jävligt gott. Det smakar som en blandning mellan vilt och nått ljusare nötkött.
Citera
2010-12-21, 03:35
Medlem
Algebras avatar
post-it lappar: Smaken av limmet satt kvar störande länge.
druckit kräft saft: Fylleide, vann dock en hundring
svartkrut: vet ej varför men har gjort det iaf
Citera
2010-12-23, 16:41
Medlem
[SIC]s avatar
Björn som serverades på julbordet på firmafesten förra året och svärdfisk på cypern tror jag att det var, smakade kyckling haha
Citera
2011-04-07, 15:18
Medlem
mataffars avatar
Som 2-åring fick man i sig allt men kommer ihåg att morsan sa att jag käkade en daggmask en gång...
Citera
2011-04-07, 15:19
Medlem
Elementarts avatar
Har käkat hamstergodis (var som små chockladbitar), smakade helt okej.
Citera
2011-04-07, 15:27
Medlem
VanityFairs avatar
skäggbiff sommaren 1996 - aldrig mer
Citera
2011-04-09, 02:35
Medlem
herrkarlssons avatar
Bland människoföda måste det vara grisfötter (smakade i princip ingenting, vidrigt geléig konsistens bara), surströmming (smakade inte som det luktade, men fan inte gott) och hjortmärg (samma konsistens jag tänker mig att hjärna har, smaken var väl egentligen okay men konsistensen fick mig att må illa).

Men det konstigaste jag frivilligt åt om och om igen var hundgodiset Frollic. Åt det som snacks som liten (splittade 50/50 med hunden).
Citera
2011-07-06, 02:48
Medlem
ja... vet inte riktig vad det konstigaste är men jag stoppat i mig det mästa: möss, råtor, grodor, fladdermöss, termit larver, tarantella (ben), kamelspindel, gisselskorpion, spindelskorpion, kejsarskorpion, nätpyton, peruansk regnbågsboa (unge), noshornsbage, gråsuggor mm...
kan väl inte påstå att allt var så gott
Citera
2011-07-06, 04:26
Medlem
rollerbladess avatar
rökt grävling sa en kille skulle vara gott och jag föll för det samtidigt som jag aldrig ska äta det någon mer gång.
Citera
2011-08-08, 01:18
Medlem
ArmeCykels avatar
Har ätit fiskmås, skrattmås och kråka. Inte alls dåligt, det är faktiskt ganska gott Björnkött har jag också ätit, riktigt gott! Njurar från hare, magsäcken från diverse fåglar...Gott!
Annars så har man väl ätit hundmat, kattmat, papper och en massa annan skit. Jag äter saker som dom flesta inte äter, oftast är det delar från fiskar och djur. Jag är jägare har den inställningen att om man har skjutit ett djur så ska man inte låta nåt gå till spillo. Jag äter i princip allt som är mjukt, förutom tarmarna.

Lite Off Topic, men här har ni en kille som äter och dricker allt. Skokräm, shampo, mm. Han kan ju fan inte bli gammal...
http://www.youtube.com/user/shoenice22
Senast redigerad av ArmeCykel 2011-08-08 kl. 01:31.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in