2010-12-02, 13:08
Medlem
JohnRims avatar
Hej, jag är en kille på 22 som i söndags hade sex med en ny sexuell kontakt.

Vi hade inte "riktigt" samlag pga orelevanta själ till denna tråd.

Däremot hade hon trosorna på medan jag, utan kondom och utan kalsonger, gnuggade mitt kön mot hennes.

Alltsedan dess, ända till idag (torsdag, 4 dagar senare), luktar mitt kön fortfarande av hennes!

Är detta normalt? Kan det vara någon könsjukdom? Hur kan det sitta i så länge (har ju duschat och tvättat mig varje dag)? Kan man få könsjukdom från denna situation? (ingen kondom/kalsonger fast hon har trosorna på, dvs från hennes lubrikationsvätskor?) Om så är fallet hur stor är sannolikheten? Borde jag gå och testa mig?

Tack på förhand.
Citera
2010-12-02, 13:15
Medlem
Bent Metals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim

Däremot hade hon trosorna på medan jag, utan kondom och utan kalsonger, gnuggade mitt kön mot hennes.

Alltsedan dess, ända till idag (torsdag, 4 dagar senare), luktar mitt kön fortfarande av hennes!

Är detta normalt? Kan det vara någon könsjukdom? Hur kan det sitta i så länge (har ju duschat och tvättat mig varje dag)? Kan man få könsjukdom från denna situation? (ingen kondom/kalsonger fast hon har trosorna på, dvs från hennes lubrikationsvätskor?) Om så är fallet hur stor är sannolikheten? Borde jag gå och testa mig?

Tack på förhand.

Höhö!, låter som att du råkat ut för en riktig skitfitta

Nog har jag vart med om att kuken kan ha luktat skumt ett par dagar efter man haft sex med en ny kontakt. Om jag inte missminner mig har jag fått det förklarat att det har något att göra med ph-värdet.

Tycker att du kan chilla ett tag och sluta noja. Om du skulle ha dragit på dig något så är hon fan i särklass den mest sjukdokmsalstrande människa jag har hört talas om. Prova att tvätta kuken med en hudneutral tvål från apoteket.
Citera
2010-12-02, 13:25
Medlem
Åk till badhuset. Simma i basängen någon timme. Duscha. Efter detta så lär din lilla/stora vän lukta klor iaf. Bättre eller sämre? Det får du själv ta ställning till. En extra bonus är ju att du får lite träning på köpet.
Citera
2010-12-02, 13:26
Medlem
Nodezs avatar
men.. märkte du inte att hon luktade medan ni höll på?
Citera
2010-12-02, 13:26
Medlem
JohnRims avatar
Haha, kul att mankan sprida lite leenden idag.

Bokade tid för provtagning idag, för ni vet att jag är så ordentlig av mig.
Citera
2010-12-02, 13:32
Medlem
JohnRims avatar
@ Nodez

Hon luktade helt normalt.
Citera
2010-12-02, 13:59
Medlem
Nodezs avatar
Citat:
@ Nodez

Hon luktade helt normalt.

Det kan ju vara så att du använt för mycket tvål. Att du har talg.. smegma? det är bakterier som då luktar illa.. svamp?

Tvätta dig inte för ofta, blir värre då!
Citera
2010-12-02, 14:10
Medlem
Synergys avatar
Citat:

Tack på förhand.

Varför hade hon trosorna på sig medan du gnuggade kuken mot dem? Vad för slags sex är det? Clothed female naked male?

Är det inne att killen inte ens ska få se tjejen han har sex med naken, medan tjejen ska få se killen naken?
Citera
2010-12-02, 14:22
Medlem
JohnRims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Varför hade hon trosorna på sig medan du gnuggade kuken mot dem? Vad för slags sex är det? Clothed female naked male?

Är det inne att killen inte ens ska få se tjejen han har sex med naken, medan tjejen ska få se killen naken?

Förspel?
Citera
2010-12-02, 15:26
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Förspel?

Förspel? Hur kan något vara ett förspel utan att det även finns ett efterspel? Du skrev att ni inte ens knullade.

Fick du ens se och röra hennes fitta? Varför hade hon trosor på sig? Ska jag ha sex med en tjej där hon ska få ta del av min kropp, se den, röra vid den osv är det väl självklart att jag själv också ska få göra detsamma på henne. Ifall en tjej nekar till detta får hon stå utan sex.

Sen har jag en liten fråga om det här fenomenet: Är det vanligt att tjejer av olika diffusa skäl inte vill visa upp sina fittor för killarna de har sex med? Är det av prydhet, blyghet eller av religiösa skäl?
Citera
2010-12-02, 15:55
Medlem
H.Tourlfs avatar
Citat:

Tack på förhand.

Jag gissar på att det är svamp du har fått, för då luktar ju könet inte så himla gott. Om det nu var hon som motsatte sig samlaget (kanske relevant för tråden ändå), så kan det ju vara så att hon motsatte sig det för att hon hade svamp just då, även om hon sa att skälet var ett annat.
Jag fick svamp av en brud en gång, det är ingen fara för killar normalt sett. Det går över på någon vecka eller max två. Värre är det för tjejer för hela deras kön är ju en fuktig grotta där svampen trivs som attan.
Det jag inte vet är om svamp kan smitta genom trosorna eller inte.
Citera
2010-12-02, 16:50
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Sen har jag en liten fråga om det här fenomenet: Är det vanligt att tjejer av olika diffusa skäl inte vill visa upp sina fittor för killarna de har sex med? Är det av prydhet, blyghet eller av religiösa skäl?
Tror det är ganska vanligt att tjejer - speciellt yngre - har en hel del komplex över sitt kön. Mycket vanligare än du någonsin tror. Tjejer genomgår ju tom könskirurgi enbart pga det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in