Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Hej, jag är en kille på 22 som i söndags hade sex med en ny sexuell kontakt.
Vi hade inte "riktigt" samlag pga orelevanta själ till denna tråd.
Däremot hade hon trosorna på medan jag, utan kondom och utan kalsonger, gnuggade mitt kön mot hennes.
Alltsedan dess, ända till idag (torsdag, 4 dagar senare), luktar mitt kön fortfarande av hennes!
Är detta normalt? Kan det vara någon könsjukdom? Hur kan det sitta i så länge (har ju duschat och tvättat mig varje dag)? Kan man få könsjukdom från denna situation? (ingen kondom/kalsonger fast hon har trosorna på, dvs från hennes lubrikationsvätskor?) Om så är fallet hur stor är sannolikheten? Borde jag gå och testa mig?
Tack på förhand.
Jag gissar på att det är svamp du har fått, för då luktar ju könet inte så himla gott. Om det nu var hon som motsatte sig samlaget (kanske relevant för tråden ändå), så kan det ju vara så att hon motsatte sig det för att hon hade svamp just då, även om hon sa att skälet var ett annat.
Jag fick svamp av en brud en gång, det är ingen fara för killar normalt sett. Det går över på någon vecka eller max två. Värre är det för tjejer för hela deras kön är ju en fuktig grotta där svampen trivs som attan.
Det jag inte vet är om svamp kan smitta genom trosorna eller inte.