2010-12-02, 06:57
Medlem
Tjena!

Jag har ett ganska jobbigt problem angående fotbollslag. Jag älskar Liverpool sedan många år tillbaka men har även även alltid haft en förkärlek till Milan. Men officiellt så är det LP som alla vet om är mitt lag. Kan man älska två lag eller är det förbjudet? Får man visa det utåt. Jag är kluven...
2010-12-02, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dirty-d
Tjena!

Jag har ett ganska jobbigt problem angående fotbollslag. Jag älskar Liverpool sedan många år tillbaka men har även även alltid haft en förkärlek till Milan. Men officiellt så är det LP som alla vet om är mitt lag. Kan man älska två lag eller är det förbjudet? Får man visa det utåt. Jag är kluven...
Ifall du menar att fantisera att båda lagen tar dig i tvåan ... samtidigt, skall du icke känna skam.
2010-12-02, 07:31
Bannlyst
Det svåra blir ju uppenbart när lagen ska mötas i CL och liknande, mycket svårt läge detta.. Vet faktiskt inte vad du ska göra, kanske gå och lägga dig och sova på saken?
2010-12-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltigheten
Ifall du menar att fantisera att båda lagen tar dig i tvåan ... samtidigt, skall du icke känna skam.

hahaha..kul. fitta
2010-12-02, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskruka
Det svåra blir ju uppenbart när lagen ska mötas i CL och liknande, mycket svårt läge detta.. Vet faktiskt inte vad du ska göra, kanske gå och lägga dig och sova på saken?

det jag undrar nu är egentligen. kan man ha två lag? är det okej, eller måste jag välja ett. så här måste bisexuella känna sig kan jag tänka mig
2010-12-02, 09:14
Medlem
Det lär ju dock ta ett par år innan du får se Liverpool i CL igen så du har tid att tänka åtminstone.
2010-12-02, 12:49
Bannlyst
Så länge de inte är bittra rivaler eller spelar i samma liga så kommer du inte skändas.
2010-12-02, 13:06
Medlem
feldgraus avatar
Det finns aktuella trådar om att hålla på utländska lag. Vilket i princip är samma sak som det här. Diskutera där. /MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in