2010-11-30, 19:42
Bannlyst
tänkte på någon upplevelse. spa-weekend kanske. Men hittar ingenting i småland (dom bor där).
sen tänkte jag köpa en paketresa till ishotellet i jukkasjärvi. men vet inte om dom skulle tycka det var så kul.

några som har idèr? måste givetvis inte vara någon upplevelse eller så. materiella saker funkar ju också.

Budget: 2-5 tusen.
2010-11-30, 19:48
Medlem
Dr_Dollars avatar
Testa där -->> https://www.flashback.org/t644107

Annars;
En 24-timmars till Åland kanske?
2010-11-30, 19:48
Medlem
Finns ju en massa eventgrejer. Kolla på någon hemsida om de inte har något kul paket där man får göra lite olika småsaker.
Läst om allt från lakristprovning till att provflyga ett flygplan.
Kanske finns något som heter ta 3 betala för 2 som dina föräldrar kan roa sig med de kommande månaderna?
2010-11-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0skel
tänkte på någon upplevelse. spa-weekend kanske. Men hittar ingenting i småland (dom bor där).
sen tänkte jag köpa en paketresa till ishotellet i jukkasjärvi. men vet inte om dom skulle tycka det var så kul.

några som har idèr? måste givetvis inte vara någon upplevelse eller så. materiella saker funkar ju också.

Nespressomaskin?
2010-11-30, 19:49
Medlem
Skomakar-antons avatar
http://www.ronnebybrunn.se/ronneby_brunn/spa/ kanske?
2010-11-30, 19:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Jag tycker att paketresan till ishotellet låter som en kanon idé. De kommer med all säkerhet att bli glada. Det är bra mycket roligare att få en resa än en pryl som man tröttna på efter ett tag.
2010-11-30, 19:55
Medlem
Empresss avatar
Ishotellet låter som en kanon idé. Jag själv skulle vilja besöka det stället.

Dom har ju upplevelser för alla smaker, i vinterns tecken, på det hotellet utöver den ovanliga upplevelsen i sig att sova på ett hotell som är bokstavligt talat uppbyggd av is.

P.S
De har varmvatten på det hotellet med har jag läst.. ...
2010-11-30, 20:08
Medlem
nicken89s avatar
Kör på ishotellet, om du inte tycker det räcker kan du ju alltid paketera "biljetterna" lite fint, i en chokladask eller något.
2010-11-30, 20:09
Bannlyst
lutar nog lite åt ronneby brunn. tyckte det såg ganska bra ut
2010-11-30, 20:13
Medlem
Roedoress avatar
Citat:

Om du skjuter till en tusenlapp så har du en personlig regplåt till bilen i 10år.
2010-11-30, 20:22
Medlem
ishotellet är övervärderat och antagligen över din budget.

Fixa en sista minuten till värmen istället!
2010-11-30, 21:31
Medlem
RosaRutigPennas avatar
http://www.liveit.se/
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in