2011-02-13, 00:15
Medlem
Tycker rätt synd om dig

Du älskar din pojkvän och du vill så jätte gärna älska med honom, problemet är att du inte får det.

Vill bara fråga hur gammal är din pojkvän?

Men du vet om han lider/fastnat i ett spelberoende kan man söka hjälp!

Det kommer att lösa sig ska du se.
Citera
2011-02-13, 00:33
Medlem
ja du.antingen kastar du ut spelet.annars skaffar du nån annan,som uppskattar dig,säg det åt han ,att forsätter han så där så lämnar du han:-))V.G.F
Citera
2011-02-13, 06:25
Medlem
dethalvabarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emunger
godmorgon kära flashback'are
Mitt problem är löst, tills vidare.
Han upptäckte tråden, förstod att det var jag, blev skit ledsen/förbannad och tog mig hårt i soffan.

I morse när jag vaknade satt en lapp på datorn där det stod att han älskade mig, som han skrivit innan han gick till jobbet.
Han har numera fattat vinken, och kommer spela mindre och visa mig mer uppmärksamhet.
Men jag måste tacka för ert stöd! Och alla era finurliga idéer

Tråd Löst, kan låsas
Citera
2011-02-13, 16:29
Medlem
Kommunistsvins avatar
Var finns dessa tjejer som gillar nördar? Har bara träffat dessa som tycker att man är tönt och inte har något liv..
Citera
2011-02-13, 16:40
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistsvin
Var finns dessa tjejer som gillar nördar? Har bara träffat dessa som tycker att man är tönt och inte har något liv..

Du får vara nörd på det gulliga sättet! ;D
Citera
2011-02-13, 18:38
Medlem
Loxuss avatar
Citat:

Varsomhelst, förutom på krogen :P
Citera
2011-02-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalt_Psykad
Grattis, din kille har tappat intresset för dig. Men förtvivla inte. Det händer alla det har dock absolut ingenting med SC2 att göra.

Tvärtom, det har just med SC2 att göra! Spelande kan vara beroendeframkallande och killen är just beroende. Därför som han inte ser det andra fina han har hos sig.

Min bror och hans flickvän har även varit i detta läge. Hon ställde ultimatum och först när han fattade att han höll på att förlora henne kunde han ändra på saker. Idag lever de ihop o har tre barn. En fin happy story enligt mig! ^^
Citera
2011-02-13, 20:32
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emunger
godmorgon kära flashback'are
Mitt problem är löst, tills vidare.
Han upptäckte tråden, förstod att det var jag, blev skit ledsen/förbannad och tog mig hårt i soffan.

I morse när jag vaknade satt en lapp på datorn där det stod att han älskade mig, som han skrivit innan han gick till jobbet.
Han har numera fattat vinken, och kommer spela mindre och visa mig mer uppmärksamhet.
Men jag måste tacka för ert stöd! Och alla era finurliga idéer
Det här var en bekräftelse på att du TRODDE att du visat honom vad som vad fel, men att han inte uppfattat det. Hur mycket kvinnor än önskar det, kan män inte läsa tankar. Ditt originalinlägg tillsammans med ovanstående gör det smärtsamt klart hur det står till.

Till nästa tjej som får liknande problem: SÄG TILL HONOM. Stoppa pressarna. Berätta att du tänker lämna honom om han inte ändrar sig. När man läser TS originalinlägg låter det som att han är dum i huvudet och skiter i henne.

Men... i verkligheten har han förstått kanske en tiondel av vad TS skriver. Resterande 90% sitter i hennes huvud. Jag behöver inte ens argumentera för det - det framgår solkart från TS inlägg ovan.
Citera
2011-02-14, 00:34
Medlem
Klart som fan han bara vill spela SC2, dreamhack är ju bara runt hörnet för fan!
Citera
2011-04-02, 19:50
Medlem
Karliebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlieboi
Ultimatum. Datorn eller flickvännen.
Svaret är, eller bör vara, givet.

DATORN
Citera
2011-04-04, 04:09
Medlem
CzeLiouss avatar
känns lite väl trolligt tyvärr, skulle det inte vara det, så är du drömbruden hoppas man träffar nån som du någon gång såfall hahahhaha
Citera
2011-04-04, 04:12
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:

idd, dom finns ju fan inte förutom på flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in