Jag tycker att nördiga killar är oerhört sexigt. Men nu har min pojkvän tagit steget alldeles för långt.
Vi har varit tillsammans i snart 10 månader nu och hans sexlust har börjat försvinna.
Det spelar ingen roll hur sexiga underkläder jag klär mig i, och hur inbjudande jag än är, det enda svaret jag får är; "JAG HAR INTE TID MED DIG, JAG SPELAR".
I början av vårat förhållande var vi som kaniner, men nu för tiden får jag vara glad om jag får sex en gång i veckan.. Och det blir inte speciellt mycket förspel, och efteråt så blir det inget mys eller liknande.
Hans kommentar till det hela är: "men jag är trött efter jobbet" .
Men det jag ser som ett problem är när han är trött efter jobbet varje dag, och det första han gör när han kommer hem är att sätta sig vid datorn och spelar Starcraft2. För att inte lämna den förrän vid 22 då han går och duschar innan han lägger sig.
Till er som kommer fråga: Är du tjock? Är du ful?
så är svaret: Nej jag väger 59kg och har flera killar rännande efter mig. Så ful kan jag inte vara...
Men jag är kär i min pojkvän och vill att detta ska fungera. So what to do? Har ni några tips på hur jag kan få min pojkvän att tycka att jag är mer attraktiv än Starcraft?