2010-11-30, 18:06
Medlem
emungers avatar
Jag tycker att nördiga killar är oerhört sexigt. Men nu har min pojkvän tagit steget alldeles för långt.
Vi har varit tillsammans i snart 10 månader nu och hans sexlust har börjat försvinna.
Det spelar ingen roll hur sexiga underkläder jag klär mig i, och hur inbjudande jag än är, det enda svaret jag får är; "JAG HAR INTE TID MED DIG, JAG SPELAR".
I början av vårat förhållande var vi som kaniner, men nu för tiden får jag vara glad om jag får sex en gång i veckan.. Och det blir inte speciellt mycket förspel, och efteråt så blir det inget mys eller liknande.

Hans kommentar till det hela är: "men jag är trött efter jobbet" .
Men det jag ser som ett problem är när han är trött efter jobbet varje dag, och det första han gör när han kommer hem är att sätta sig vid datorn och spelar Starcraft2. För att inte lämna den förrän vid 22 då han går och duschar innan han lägger sig.
Till er som kommer fråga: Är du tjock? Är du ful?
så är svaret: Nej jag väger 59kg och har flera killar rännande efter mig. Så ful kan jag inte vara...

Men jag är kär i min pojkvän och vill att detta ska fungera. So what to do? Har ni några tips på hur jag kan få min pojkvän att tycka att jag är mer attraktiv än Starcraft?
Citera
2010-11-30, 18:07
Medlem
Xiztecs avatar
Ta på dig något sexigt alternativt plastikkirurgi.
Citera
2010-11-30, 18:07
Medlem
Dr_Dollars avatar
Äggklocka?
Endast 60 minuters datatid/dag
Citera
2010-11-30, 18:09
Medlem
General.Maximus.s avatar
Ändra hans bakgrundsbild till en nakenbild på dig
Citera
2010-11-30, 18:09
Medlem
Hottenkottens avatar
Klä ut dig till valfri char från SC2, så skall du se på andra bullar!
Citera
2010-11-30, 18:10
Medlem
Roevarns avatar
Jag tror snart det är dags att ställa ett ultimatum till honom. "Datorn eller mig" liksom
Citera
2010-11-30, 18:10
Medlem
ioans avatar
testa att lägga fram det som ett stort problem till honom som du gjort här.
Han måste vara extremt jävla nördig för att du ska tycka om honom så pass mycket att du fortfarande hänger med honom och han måste vara extremt jävla nördig för att hellre sitta med ett jävla dataspel än att ligga.

säg att du har också behov, så när han sitter och nördar sig med sitt jävla spel kan du gå ut och ligga med nån av alla de snubbar som vill ha dig!
Citera
2010-11-30, 18:11
Medlem
PedofilStefans avatar
Gör en macka till honom och sen suger du av honom när han spelar.
Citera
2010-11-30, 18:12
Medlem
Cutehulus avatar
Börja spela själv, om du nu inte gjort det
btw... hur gamla är ni?
Citera
2010-11-30, 18:12
Medlem
Fazikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Ta på dig något sexigt alternativt plastikkirurgi.

Hur kunde du missa följande info?

Det spelar ingen roll hur sexiga underkläder jag klär mig i, och hur inbjudande jag än är, det enda svaret jag får är; "JAG HAR INTE TID MED DIG, JAG SPELAR"

OnT
Du kan ju börja ta ut han och ha romantiska kvällar eller något som får han att öppna ögonen och kommunicera på plats?
Citera
2010-11-30, 18:13
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
prata med honom och säg att du vill ha mer sex
Citera
2010-11-30, 18:16
Medlem
Tycker det är synd att du inte respekterar din pojkvän. Orkar man inte så gör man det inte.
Men såklart ska feminismen styra i dagens svenska samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in