2004-07-14, 14:25
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Ven är egentligen pappan till Skrållan i Saltkråkan? I varje avsnitt verkar det vara någon ny kille som dejtar Malin. Men vem är egentligen pappan till Skrållan, Malins dotter?
Citera
2004-07-14, 14:47
Bannlyst
Farbror Melker tror jag.
Citera
2004-07-14, 14:52
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ven är egentligen pappan till Skrållan i Saltkråkan? I varje avsnitt verkar det vara någon ny kille som dejtar Malin. Men vem är egentligen pappan till Skrållan, Malins dotter?

Framkommer inte över huvudtaget.

http://home.online.no/~kgroenn/saltkrakan/hvem.html

Nog en oäkting den lilla slynan.
Citera
2004-07-14, 15:05
Bannlyst
Skrållan är ditsatt som en slags varning. "Knulla inte runt som Malin, då får ni såna här damp-ungar". Tror nog inte ens Malin vet vem fadern är.
Citera
2004-07-14, 15:29
Medlem
Peter är Skrållans pappa, hur kan ni ha missat det?
Citera
2004-07-14, 15:34
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattisL

Eller hur...

Källa?
Citera
2004-07-14, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)

Malin verkar vara en riktig "biatch" som är ute och erbjuder sin "bootey" till första bästa "homie"...

// Roger P.
Citera
2004-07-14, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ja, det är vad han tror det...

Tror nog inte att han känner Malin "Begrav mig i en Y-formad kista" Melkersson tillräckligt väl.
Citera
2004-07-14, 15:41
Medlem
Peter dyker upp i "Tjorven, Båtsman och Moses" och han och Malin blir kära.
I nästa film "Tjorven och Skrållan" är Skrållan född och Peter och Malin gifter sig. Inte så svårt att räkna ut vem som är pappa. Dessutom har hon ju inget förhållande med de andra killarna som dyker upp i serien, de bara springer efter henne.
Citera
2004-07-14, 15:43
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
I nästa film "Tjorven och Skrållan" är Skrållan född och Peter och Malin gifter sig. Inte så svårt att räkna ut vem som är pappa. Dessutom har hon ju inget förhållande med de andra killarna som dyker upp i serien, de bara springer efter henne.

Jag ger mig. Du har nog rätt. Såg bara serien på tv o har inte sett några filmer.

http://www.talandebocker.se/omtorsten.html
Citera
2004-07-14, 15:47
Medlem
Ni får ju tro precis vad ni vill.

Men jag vägrar låta mig påverkas. Jag som älskade Saltkråkan som barn, vill inte förstöra det fina minnet
Citera
2004-07-14, 15:47
Bannlyst
Citat:

Det är väl inte helt otroligt att Melker har varit lite för nära Malin i fyllan och villan? Melker är ju en stilig karl och Malin är ju både snygg och trevlig. Den där Peter verkar vara en ordentlig mes och kärring, så att han skulle hitta hålet håller jag för osannolikt.

Vem vet vad kärringen Lindgren satt och fabulerade om på kammaren när hon plitade ihop skiten?

// Roger P.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in