2015-11-05, 18:42
Medlem
Mumfie0s avatar
Jag har mailat HookahJohn 3ggr med seriösa frågor och att jag vet vad jag vill ha men undrar över tex frakten. Fått svar 1 gång och då var det nåt helkonstigt svar, övriga 2 ggr inget svar.
Så hookahjohn hade varit den sista jag handlat hos men så känns han som någon man hatar eller gillar med.
Citera
2015-11-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumfie0
Jag har mailat HookahJohn 3ggr med seriösa frågor och att jag vet vad jag vill ha men undrar över tex frakten. Fått svar 1 gång och då var det nåt helkonstigt svar, övriga 2 ggr inget svar.
Så hookahjohn hade varit den sista jag handlat hos men så känns han som någon man hatar eller gillar med.
Där ser man, då var det inte bara jag då

Jag gillsr honom för han har ett bra utbud samt när beställningen går så funkar allting smidigt.

Ska kolla upp butiken du nämnde.

Nu blir det lite fumari blueberry muffin i en ny harmony bowl.
Citera
2015-11-05, 19:17
Medlem
Citat:
Jo tror jag beställt tobak av dom en gång med förutom min order av vattenpipa. Annars är det mest south smoke jag beställt från

Förmodar att South smoke skriver sändelsen som "gift"?
Citera
2015-11-05, 20:51
Medlem
Mumfie0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Förmodar att South smoke skriver sändelsen som "gift"?
Njäe, de var inga vidare på det men tror de skrev ner värdet men var ju ett år eller två sen. Och deras kundservice kändes tyvärr som ett gäng copypaste indier utan egen tankeverksamhet.
Citera
2015-11-15, 04:38
Medlem
Ta en resa till ett arabland och inhandla tobak från flygplatsen för bästa kvalitet.
Citera
2015-11-15, 04:39
Medlem
Two apples är den bästa och originalet, mint är ett fint alternativt när man behöver en fräsch smak och känner sig lite småförkyld,
Citera
2015-11-18, 10:22
Medlem
napsterspys avatar
Det ser ut som alla hackat på trenden med silikon bowls.
Är det någon som har köpt och vill uttala sig cons/wins?
Citera
2015-11-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy

Dubbelpost.
Senast redigerad av iGenocide 2015-11-18 kl. 19:10.
Citera
2015-11-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy

Jag har kört Kaloud Lotus med Samsaris bowl i ett par månader nu och känner mig mogen nog att kunna uttrycka cons/wins

Wins:

- Otroligt bra smak.
- Sessionerna håller längre än vanligt.
- Väldigt svårt att bränna tobaken.
- Mycket rök.
- Oförstörbar (Går inte att ta sönder genom att tappa i golvet osv.)

Cons:

- Silikonhuvuden bryts ner när de utsätts för mycket värme, min samsaris bowl ser ut som en ful katastrof efter bara några månader.
- Väldigt dyr (kan inte uttala mig om andra silikonhuvuden, men just samsaris är extremt dyr för ett huvud)
- Kan vara lite jobbig att rengöra, dock mest märkbart om man jämför rakt av med ett keramikhuvud.

Personligen så tycker att kaloud lotus + samsaris kombinationen är riktigt grym, även om den kostar en hel del.
Citera
2015-11-25, 14:31
Medlem
Mumfie0s avatar
Läste att Samsaris ska släppa ett nytt huvud då de inte är helt nöjda med den nuvarande då många klagat
Så ska bli spännande att se
Citera
2015-11-25, 15:24
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Jag har kört Kaloud Lotus med Samsaris bowl i ett par månader nu och känner mig mogen nog att kunna uttrycka cons/wins

Wins:

- Otroligt bra smak.
- Sessionerna håller längre än vanligt.
- Väldigt svårt att bränna tobaken.
- Mycket rök.
- Oförstörbar (Går inte att ta sönder genom att tappa i golvet osv.)

Cons:

- Silikonhuvuden bryts ner när de utsätts för mycket värme, min samsaris bowl ser ut som en ful katastrof efter bara några månader.
- Väldigt dyr (kan inte uttala mig om andra silikonhuvuden, men just samsaris är extremt dyr för ett huvud)
- Kan vara lite jobbig att rengöra, dock mest märkbart om man jämför rakt av med ett keramikhuvud.

Personligen så tycker att kaloud lotus + samsaris kombinationen är riktigt grym, även om den kostar en hel del.

Citat:
Läste att Samsaris ska släppa ett nytt huvud då de inte är helt nöjda med den nuvarande då många klagat
Så ska bli spännande att se

Enligt deras instagram så återkallar de samsaris bowl just för den förstörs så snabbt och lanserar nytt huvud med ny beläggning.
Man kan skicka in sin gamla och får en ny.
Läs på Kalouds instagram hur gå tillväga.
De slår sig på bröstet att det är mer än ett år utveckling och test på den.
Konstigt att den blev så kass efter några månader.
Hur testar de isåfall? Är det iso certifierat?
Citera
2015-11-25, 18:55
Medlem
Mumfie0s avatar
Japp lite skeptisk är jag mot att den nya skulle vara så mycket bättre men hoppas det kan bli något om ett halvår-år när den testats riktigt osv.
Får se om man kan hålla sig ifrån black friday dealsen nu i dagarna då..
har tillräckligt med pipor men lite sugen på att köpa nån bisarr tobaksmak från det stora landet i väst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in