2012-07-31, 13:38
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szatan
ok, konstigt...var inne där och prövade beställa utan att slutföra, valde sweden osv, fick 10,95$ frakt då
Det står alltid usa's frakt där, man får ett mail när man lagt beställningen på hur mycket frakten blir på, sen får man skriva om man vill genomföra.
Citera
2012-07-31, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Det står alltid usa's frakt där, man får ett mail när man lagt beställningen på hur mycket frakten blir på, sen får man skriva om man vill genomföra.

ok, och är det bara USA som är optimalt att beställa från? Finns det inte några sidor i Europa? typ UK?

En annan fråga, går det spåra paketet eller är det bara hoppas den inte försvinner på vägen? Jag hade inte riktigt litat på att beställa från så lång distans... Och vad händer då om paketet "försvinner"
Citera
2012-07-31, 22:46
Medlem
Slickas avatar
såg nyss att min vattenpipa rostat lite innuti, är det fortfarande OKEJ att röka från den?
Citera
2012-08-04, 01:26
Medlem
Har köpt en vattenpipa nyligen, blev väldigt fast vid det då jag och min sambo rökt det en del på våra senaste resor, men har ett problem jag inte kommer underfund med nu när jag gör i ordning mig egen pipa. Har en modell som heter Bell som finns på vattenpipan, partykungen mm.
Får aldrig igång röken ordentligt, vilket jag tycker är halva nöjet med denna sorts rökning.
Har provat och donat nu flera gånger i rad men utan framgång, provade sist att lägga kolen direkt på tobaken och då tog det rejäl fart, fick riktigt mkt rök av detta, men så klart brändes ju tobaken och man kände hur det rev i strupen! Jag undrar hur detta kan komma sig, någon som har varit med om samma? Enda skillnaden är ju annars att folien ligger i mellan?

Hade varit trevligt med ett svar så jag kan röka lite med frugan nu i helgen.

Tack på förhand!
Citera
2012-08-04, 11:30
Medlem
hitmanneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANjonas
Har köpt en vattenpipa nyligen, blev väldigt fast vid det då jag och min sambo rökt det en del på våra senaste resor, men har ett problem jag inte kommer underfund med nu när jag gör i ordning mig egen pipa. Har en modell som heter Bell som finns på vattenpipan, partykungen mm.
Får aldrig igång röken ordentligt, vilket jag tycker är halva nöjet med denna sorts rökning.
Har provat och donat nu flera gånger i rad men utan framgång, provade sist att lägga kolen direkt på tobaken och då tog det rejäl fart, fick riktigt mkt rök av detta, men så klart brändes ju tobaken och man kände hur det rev i strupen! Jag undrar hur detta kan komma sig, någon som har varit med om samma? Enda skillnaden är ju annars att folien ligger i mellan?

Hade varit trevligt med ett svar så jag kan röka lite med frugan nu i helgen.

Tack på förhand!

Ha på en extra kolbit och fyll upp koppen lite mer ned tobak.
Citera
2012-08-05, 02:07
Medlem
Någon som vet var jag kan få tag på äkta Al Fakher i Stockholm?
Citera
2012-08-05, 07:40
Medlem
ReMiiXs avatar
Hur mycket vatten ska man ha egentligen ?
Citera
2012-08-05, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Hur mycket vatten ska man ha egentligen ?

Så mycket så att det täcker det lilla röret som sticks ner i vasen med ca 2-3cm. Ta dock i beaktande om du har en liten pipa att det är värt att sätta lite mindre vatten (ca 1-2cm över röret) om det kommer högt upp i vasen, då det kan komma vatten i slangen om du suger hårt.

Kommer det vatten i slangen så hörs det då det bubblar på 2 ställen, då är det bara att hälla ut och fortsätta. Kanske spilla bort lite vatten ur skålen också.
Citera
2012-08-05, 21:53
Medlem
ReMiiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stickman17
Så mycket så att det täcker det lilla röret som sticks ner i vasen med ca 2-3cm. Ta dock i beaktande om du har en liten pipa att det är värt att sätta lite mindre vatten (ca 1-2cm över röret) om det kommer högt upp i vasen, då det kan komma vatten i slangen om du suger hårt.

Kommer det vatten i slangen så hörs det då det bubblar på 2 ställen, då är det bara att hälla ut och fortsätta. Kanske spilla bort lite vatten ur skålen också.
Tack så mycket!
Citera
2012-08-10, 16:03
Medlem
Äkta Al Fakher i Stockholm? Någon som vet var jag kan hitta det? Svar uppskattas.
Citera
2012-08-12, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argileh
Äkta Al Fakher i Stockholm? Någon som vet var jag kan hitta det? Svar uppskattas.
Ingen som vet?
Citera
2012-08-13, 00:11
Medlem
ostigavanors avatar
Har ej orkat läsa igenom ~400 sidor av inlägg, så vet inte om någon nämnt denna video tidigare.
(Strunta i att han sitter i ett gararge och lyssna på vad han säger )
RE: 10 Things You Should Know About Shisha/Hookah

Här har vi en där han inte svär lika mycket. (Samma innehåll)
10 THINGS TO KNOW ABOUT SHISHA/ HOOKAH (CLEAN VERSION)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in