2011-04-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poopelle
är det någon här som har koll på hur lång tid det kan ta innan domslutet är klart för patent intrånget? för det är ju inte klart om vi har vunnit tvisten eller inte bara för att tingsrättsförhandlingarna har börjat!

Tingsrättsförhandlingarna är ju uppskjutna....
Citera
2011-04-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcizen
Tingsrättsförhandlingarna är ju uppskjutna....

Sorry jag var lite otydlig

Eftersom dom bara är uppskjutna så räknar jag med att det inte kommer dröja alt för lång tid innan dom börjar! men om man struntar i när dom börjar så undrar jag hur lång tid förhandlingarna kommer att ta innan ett domslut är färdigt?

alltså om förhandlingarna börjar imorgon så kan det ta alt mellan en månad och flera år innan vi får ett färdigt domslut?
Citera
2011-05-08, 10:23
Medlem
Ett tag sen vi fick någon uppdatering av Enjoy, men har varit i kontakt med Håkan, och han säger att ett Pm med ny information inte är långt bort!
Jag räknar stark med att det antingen är info om ny potentiell kund eller uppdatering om tvisten mellan Frigoglass.
Sedan får vi ju inte glömma att det har varit insider köp av aktien vid dessa kurser. Så hoppas inte ni ser någon anledning av att sälja bara för att det står still ett tag, tänk långt och passa på att fylla på i små dippar. För snart kan kursen stiga en hel del igen.
Enjoy är som sagt ett mycket intressant bolag som inom 2-3 år kommer vara en miljard bolag (om allt går enligt Håkans planer), och då står kursen mellan 25-35 kr. Så passa på och köp och sitt LÅNGsiktigt!

Lycka till!
Senast redigerad av Smyger 2011-05-08 kl. 10:43.
Citera
2011-05-08, 14:04
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smyger
Ett tag sen vi fick någon uppdatering av Enjoy, men har varit i kontakt med Håkan, och han säger att ett Pm med ny information inte är långt bort!
Jag räknar stark med att det antingen är info om ny potentiell kund eller uppdatering om tvisten mellan Frigoglass.
Sedan får vi ju inte glömma att det har varit insider köp av aktien vid dessa kurser. Så hoppas inte ni ser någon anledning av att sälja bara för att det står still ett tag, tänk långt och passa på att fylla på i små dippar. För snart kan kursen stiga en hel del igen.
Enjoy är som sagt ett mycket intressant bolag som inom 2-3 år kommer vara en miljard bolag (om allt går enligt Håkans planer), och då står kursen mellan 25-35 kr. Så passa på och köp och sitt LÅNGsiktigt!

Lycka till!

Finns det ingen chans att Enjoy blir uppköpt under en 2-3 års period? Jag hoppas inte det, om så hoppas jag att Håkan tar bra betalt för hans kassako.
Citera
2011-05-09, 10:31
Medlem
Vad har vi för kortsiktiga/långsiktiga triggers?

Tacksam för svar.
Citera
2011-05-09, 12:50
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-Nilsson
Vad har vi för kortsiktiga/långsiktiga triggers?

Tacksam för svar.

Rapport den 31 Maj, då får vi hintar om framtiden. Det är den närmaste triggern. Kolla på kursen, så fort kursen dippar, så åker den upp direkt. Legat still sen månader tillbaka för alla håller i dessa aktier hårt hårt..
Citera
2011-05-19, 16:17
Medlem
Nytt pm!! aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=58758

Enjoy kommer verkligen bli gigantiska! Jag passar på och fyller på en stor slant idag, mycket bra info!!
Enjoy blir årets och de kommande årens stora raket!

Mvh
Citera
2011-05-19, 16:50
Medlem
Enjoy ligger och bubblar
Citera
2011-05-19, 17:48
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Snart blombud till Håkan, helt klart!
Citera
2011-05-19, 20:11
Medlem
Ett av många avtal som kommer komma inom kort tid ser det ut som!
Enjoy kommer skjuta i taket, eftersom Håkan säger att allt går enligt planerna utan problem så avtal kommer rulla in!

Jag tror helt seriöst att detta kommer bli nästa "TetraPak" och bli hur stort som helst!
Har inte sett dagens Pm förän nu, men kommer verkligen fylla på depån imorrn med mer Enjoy aktier.

J'vlar så roligt!!!!!!!
Citera
2011-05-19, 21:34
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snesak
Ett av många avtal som kommer komma inom kort tid ser det ut som!
Enjoy kommer skjuta i taket, eftersom Håkan säger att allt går enligt planerna utan problem så avtal kommer rulla in!

Jag tror helt seriöst att detta kommer bli nästa "TetraPak" och bli hur stort som helst!
Har inte sett dagens Pm förän nu, men kommer verkligen fylla på depån imorrn med mer Enjoy aktier.

J'vlar så roligt!!!!!!!

Tetrapak kanske är och ta i men drömma kan man göra! Fast vem vet, etablera sig i Europa och staterna hade jag kunnat tänka mig men att slå till med Asien innan det ens pm har kommit med det andra är sjukt!
Hade jag haft pengar så hade jag fyllt på, för under Fyran lär vi nog inte se mer om det blir som Håkan lovar =)

Enjoy the trip!
Citera
2011-05-21, 02:05
Medlem
redbullzs avatar
Någon som sitter inne på en mängd som inhandlats när den låg vid 1,00?
Köpte 7000 vid 2,16... VÄRT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in