2010-11-28, 18:45
Medlem
Tealols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik-peters-son
Använd dig då av wikipedia istället för att ta plats runt viktiga trådar som min.

Jag försöker helt enkelt ta reda på om du verkligen är en sociopat, eller bara önskar det.
2010-11-28, 18:46
Medlem
25TaLifes avatar
Men du gör dig ju till tycker jag det känns som..
Sitter och ger svar som är så stereotypa så det liknar fan ingenting.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Carl
Märker du inte att du gör fel val ibland? Om du nu gör dina val utifrån vad som är mest primitivt och logiskt, blir det inte så att du hamnar i knipa då känslor styr människorna i din omgivning?

Vad som är "rätt" och "fel" är väldigt olika beroende på vem du pratar med, för er andra är väll "rätt" att vara snäll och "fel" att vara elak, för mig är rätt att tjäna pengar genom att skada/utnyttja andra och fel att misslyckas.

Känslor styr dom flesta, om man som mig är bra på att förutse känslor kan man styra sin omgivning på det viset.
Medlem
Evilyns avatar
Har du fått det diagnostiserat av en psykolog eller har du kommit på det själv?
2010-11-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tealol
Jag försöker helt enkelt ta reda på om du verkligen är en sociopat, eller bara önskar det.

Vad jag önskar är att alla som dig... (tänker inte avsluta meningen, vill inte bli bannad)

Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Men du gör dig ju till tycker jag det känns som..
Sitter och ger svar som är så stereotypa så det liknar fan ingenting.

Gör mig till?... Jag kan göra dig till...
2010-11-28, 18:50
Medlem
skramses avatar
Jag vill väldigt gärna veta om du är en självutnämnd uppmärksamhetshora eller om det faktiskt är något (fel) på dig.

fråga nr 2* Skulle du någon gång kunna tänka dig att sätta ett barn till världen och i så fall varför? Jag vill även avråda dig från det då ungen inte skulle må bra så fort den kom på att du inte brydde dig ett skit om den.
2010-11-28, 18:51
Bannlyst
Äter du dina exkrementer?
2010-11-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Har du fått det diagnostiserat av en psykolog eller har du kommit på det själv?

inte diagnostiserat jag kom inte på det själv. det var när jag började öppna mig till dom som var nära mig som jag fick kommentarer om det och då tittade jag upp det och jag tycker det är väldigt många liknelser.
2010-11-28, 18:53
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
inte diagnostiserat jag kom inte på det själv. det var när jag började öppna mig till dom som var nära mig som jag fick kommentarer om det och då tittade jag upp det och jag tycker det är väldigt många liknelser.

Du har alltså googlat fram en diagnos?
Ja okej...
2010-11-28, 18:54
Bannlyst
Citat:

Synd då att psykopaten själv inte anser sig vara sjuk.. Läste du hela wikisidan.

Förresten finns det redan trådar där onda psyyychopatss talar ut.
2010-11-28, 18:55
Medlem
Tealols avatar
Citat:

Då kan du ju börja med att läsa på ordentligt. Det finns inget som heter psykopat längre, den korrekta benämningen är sociopat.
För det andra verkar du ha svårt för att hantera när du blir ifrågasatt - det har inte sociopater generellt.
Inte är du någon Patrick Bateman, inte.
2010-11-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skramse
Jag vill väldigt gärna veta om du är en självutnämnd uppmärksamhetshora eller om det faktiskt är något (fel) på dig.

fråga nr 2* Skulle du någon gång kunna tänka dig att sätta ett barn till världen och i så fall varför? Jag vill även avråda dig från det då ungen inte skulle må bra så fort den kom på att du inte brydde dig ett skit om den.

1 jag kan inte bevisa något och skulle inte göra det för dig heller
2 nej och anledningen är att jag själv växte upp i en dålig miljö

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in