Försöken till att verka elak utan medlidande blir krystade med ett omoget språk och försök till fyndigheter så som "jag kan googla bort dig". Sociopater brukar oftast vara överintelligenta något du bekräftar att du inte är, någonstans.
Jag skulle vilja be dig att försvinna från flashback.
Ok, men om vi gör såhär..
Du går till en psykolog och snackar med honom, gör en utvärdering och SEDAN kan du komma hit och starta en likadan tråd. Du verkar inte ha så mycket på fötterna för tillfället, och jag själv tror att du inte är psykopat, snarare antisocial, grinig och dum i huvudet.
Hur förhåller du dig till "den största egoisten är den som är snäll mot andra"?
Känner du att du har något handikapp där? Jag antar att det är svårt att spela så bra som vi med känslor agerar mot varandra och således kan du inte få lika mycket i utbyte.
Får du energi av att göra en person illa?
Brukar du ex tvärnita framför lastbilar på motorvägen i uppförsbacke för att jävlas?
Hur ser du på determinismen?
Är moral något vi blivit uppfostrade till?
Spelar du ofta martyr?
Kan du känna glädje till en vacker solnedgång?
Vad gör dig glad? Förutom när någon (misslyckas/ slår sig)
Att inte ha känslor är ju att inte vara delaktig i livet. Du beskriver dig själv som en tom robot, vad är din mening med livet?
Försöken till att verka elak utan medlidande blir krystade med ett omoget språk och försök till fyndigheter så som "jag kan googla bort dig". Sociopater brukar oftast vara överintelligenta något du bekräftar att du inte är, någonstans.
Jag skulle vilja be dig att försvinna från flashback.
Detta var lite rolig läsning. Så du vill helt enkelt göra en insats för fb så att alla här inne ska få veta allt om dig och hur du tänker. Du är inte heller sen att baka in hot i dina inlägg lite sådär lagom coolt.
Vad är detta för jävla skämt? Du är efterbliven och inte sociopat. Pajas punkt