2010-11-27, 19:51
Medlem
Brunbanans avatar
Hej, jag har tänkt på en sak vad som gäller amfetamin.
Det vi ska diskutera är om ni har vart med om liknande situationer.

Dem gånger jag handlar amfetamin så har det alltid varit bättre dos hos den billiga kranen.
Än om man jämför med dyra.

Nu har jag givetvis köpt billigare och dyrare pulver, men vill ge ett exempel.
När jag handlat för 250kr gubben har det alltid varit mycket bättre drag i än när jag handlat för 300kr av någon annan.
Detta fenomen är inte alls ovanligt, hur är det för er? Struntar i priser finns så många sådana trådar, utan undrar mer om ni har vart med om samma sorts mönster som jag ser bland många kranar i svea land.

Så man märker snabbt vilka som gör det för pengar och vilka som gör det för pengar och vill ha bra rykte.

OT:
Bäng på 4-emc Så ha överseende
Citera
2010-11-27, 20:01
Medlem
ShogunAssasins avatar
Finns det folk som säljer droger för att få ett "bra" rykte?
Citera
2010-11-27, 20:03
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Finns det folk som säljer droger för att få ett "bra" rykte?
Ett bra "rykte" bland kunder, så att säga. Håll dig gärna till topic. Är nyfiken på om fler har märkt detta mönster. "jag" som handlat i flera olika städer av olika folk tex, märker detta tydligt.
Frågan är riktad till folk som handlar lite på olika ställen och inte en och samma kran hela tiden.
För att klarlägga lite.
Citera
2010-11-27, 20:11
Bannlyst
Rätt komiskt, då jag köpt av en kran för 300/gubbe och det sög. Sen en annan för 200/gubben som va grymt.
Citera
2010-11-27, 20:15
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Rätt komiskt, då jag köpt av en kran för 300/gubbe och det sög. Sen en annan för 200/gubben som va grymt.
Ofta i många större städer är det så speciellt, mindre hålor kör vad jag märkt alltid högre pris och sämdre bums.

Inte så komiskt ändå att jag skrev det, mer än just nu då för dig.
Utan det är ett återkommande mönster jag märkt.
Citera
2010-11-27, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Ofta i många större städer är det så speciellt, mindre hålor kör vad jag märkt alltid högre pris och sämdre bums.

Inte så komiskt ändå att jag skrev det, mer än just nu då för dig.
Utan det är ett återkommande mönster jag märkt.

Precis, riktigt dåligt tjo är det i dessa hålor.
Citera
2010-11-27, 20:39
Medlem
Har fått punga ut som högst 400 riksdaler Det var dock det bästa tjacket jag tagit någonsin så det var inget att grina över och då får jag alltid tag på helt ok till bra tjack.
Citera
2010-11-27, 21:36
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Har fått punga ut som högst 400 riksdaler Det var dock det bästa tjacket jag tagit någonsin så det var inget att grina över och då får jag alltid tag på helt ok till bra tjack.
Jag har varit med om liknande situationer, men rent generell upplever jag det så som jag beskrivit.
Drar dos så sällan nu och max en gubbe eller två på två pers. Så kan jag leva med att betala dyrare för att verkligen veta att man får bra grejjer.

Dem gånger jag pratar om prismässigt är första gången jag handlar av en snubbe, vilket pris han tar.
(Genom vänner och bönsyrsor).
Citera
2010-11-27, 22:10
Medlem
Ephedrines avatar
lånar tråden lite.
Vad brukar ett hegge affe ligga på?
Citera
2010-11-27, 22:20
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
lånar tråden lite.
Vad brukar ett hegge affe ligga på?

Finns massa trådar där du hittar svar men säg allt mellan 5-8k beroende på av vem osv, köpte mina för 6k och då vare via koken och han bankade ut med 5-10g i varje hg.

ONT:

Håller med dig totalt, köpte för 200kr av en snubbe rätt ofta sen försvann han från marknaden och en ny kom in, han tog 250-300kr (beroende antagligen på om han hade skulder eller ej tror jag nu i efterhand) och det var alltid sämre bor 3-4mil norr om sthlm
Citera
2010-11-29, 06:38
Bannlyst
Bästa jag kört köpte jag i helgen för 200, sämsta jag köpt var för 200kr det med. Men har alltid haft tur med bra tjack
Citera
2012-01-16, 00:45
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty

Den för 300 har blandat och har troligtvis köpt sitt från en "vanlig" kran. Ska man ta mycket så ska man vara beredd på att backa upp sin vara om man är seriös.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in