2010-11-27, 16:19
Medlem
Razz_s avatar
Vad händer i Gävle?
2010-11-27, 16:19
Moderator
Gromguttens avatar
Nu är det hemmalaget som spelar AS-førsvar. Snyggt av gnaget. 1-1
2010-11-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Det där kan vara någon av de mest patetiska utvisningarna som jag skådat.

Menar du boardingen, eller när Beech är uppe och vispar i ansiktet? 2+2 är väl inget att diskutera?

Ska bli en intressant match att se, och det verkar så här långt som att HV har rejäla problem.
2010-11-27, 16:23
Medlem
3TTONs avatar
Småpackade fjun
2010-11-27, 16:24
Medlem
FuckRealitys avatar
Sjukt onödigt att dra pyro inne på en hockeyläktare, dock känns det aningen overkill att avbryta matchen pga. ett par smällare, såvida det nu inte kastats mellan sektionerna.

Nu verkar de dock skicka ut packet. Bra.

EDIT: Klart att såväl borta- som hemmasupportrar ska kunna sköta sig, men hur tänker Brynäs med den placeringen av klackar egentligen? Det är ju inte första gången det blir incidenter i Läkerolen direkt - och Ja, innan pajkastningen börjar, även när det varit andra bortasupportrar än Stockholmslagen.
Senast redigerad av FuckReality 2010-11-27 kl. 16:27.
2010-11-27, 16:26
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Menar du boardingen, eller när Beech är uppe och vispar i ansiktet? 2+2 är väl inget att diskutera?

Ska bli en intressant match att se, och det verkar så här långt som att HV har rejäla problem.

Nej jag menar när Puistola petar iväg en Skelleftåspealre som rör sig mot målvakten efter blockering, sådant backarna gör varje gång, och han får en tvåa för det. Bland det värsta jag sett.

Vad är det för jävla tomtar som håller i pipan idag egentligen, det börjar ju bli parodi på ishockey detta.
Medlem
hultass avatar
Vad är det för drömvärld idioten som ritade upp arenan lever i? Köp läget och sätt klackarna på två olika sidor så händer inte detta...
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckReality
Sjukt onödigt att dra pyro inne på en hockeyläktare, dock känns det aningen overkill att avbryta matchen pga. ett par smällare, såvida det nu inte kastats mellan sektionerna.

Nu verkar de dock skicka ut packet. Bra.

Nja, flyttar de bara de som inte sitter i apburen till ett annat ställe bara? Men gør de om det blir det nog en tidig resa søderut før dem. Patetiskt.
2010-11-27, 16:29
Medlem
FuckRealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Nja, flyttar de bara de som inte sitter i apburen till ett annat ställe bara? Men gør de om det blir det nog en tidig resa søderut før dem. Patetiskt.

Såg ju ut som att några lämnade på båda sidor i alla fall. Kan tänka mig att det är svårt att identifiera folk på den läktaren, Rönnqvists förslag att "skicka ut alla" är dock, som du sa, patetiskt.
2010-11-27, 16:31
Medlem
StefanAJs avatar
Laine petar in pucken efter skott från blå av Louma!
2010-11-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Nej jag menar när Puistola petar iväg en Skelleftåspealre som rör sig mot målvakten efter blockering, sådant backarna gör varje gång, och han får en tvåa för det. Bland det värsta jag sett.

Vad är det för jävla tomtar som håller i pipan idag egentligen, det börjar ju bli parodi på ishockey detta.

Blir mest förvånad över att man inte ringde på senaste situationen, då Laine stod i målgården innan pucken var där. Men man kanske inte ska bli fövånad över att sådant händer i Kinnarps.

Domarna har ju inte haft någon bra dag, fanns ett flertal utvisningar till som kunde drabbat HV men som man släpper. Ledin måste lära sig stå på benen...

Citat:
Ursprungligen postat av StefanAJ
Laine petar in pucken efter skott från blå av Louma!

Laine står i målgården innan pucken kommer dit, dags att ringa?
2010-11-27, 16:33
Medlem
Alexander857s avatar
Ja det är ju iaf en spelare i Skellefteå som sticker ut från mängden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in