2010-11-27, 15:10
Medlem
Min trogna Zepto Nox 15 startade inte i morse. Och då menar jag inte alls -d.v.s ingenting händer när jag trycker på startknappen. Har haft issues tidigare med bluescreen men aldrig nåtsånt här.
Den verkar inte helt död - både startknappen och en batterilampa på fronten lyser stadigt, men det händer ändå ingenting när jag trycker på start. Går inte heller att köra force quit, d.v.s hålla in startknappen tills datorn stängs av. Har inte varit några problem fram tills imorse. Igår kväll stängde jag bara av den vanligt.. så skumt! Om nån har varit med om liknande eller har tips så är jag förstås übertacksam. Annars är det väl bara att ta den till akuten..
Citera
2010-11-27, 17:43
Medlem
Kanske fastnat i viloläge. Ta bort batteriet och strömkabeln tills strömmen försvunnit innan du försöker starta datorn utan batteriet.

Antar att det är en bärbar.
Citera
2010-11-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Kanske fastnat i viloläge. Ta bort batteriet och strömkabeln tills strömmen försvunnit innan du försöker starta datorn utan batteriet.

Antar att det är en bärbar.

EXAKT det som hände!! och när datorn (bärbar) laddat ur så gick den att starta igen. har aldrig varit med om det tidigare, skumt.. men nu vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in