Är det någon som kommer ihåg den gamla säsongen av paradise hotel, när det var 25+-nissar istället för slampiga 19-åringar och när det spårade av andra anledningar än kön?
Min andra fråga är om nån vet fall man kan se den igen på nåt sätt? Har kollat TV4 play/anytime, men har inte haft någon tur. Skulle vara askul att se galenskaperna igen....
Min andra fråga är om nån vet fall man kan se den igen på nåt sätt? Har kollat TV4 play/anytime, men har inte haft någon tur. Skulle vara askul att se galenskaperna igen....
Du skojar inte, hon var helt horribel. Värsta människan jag någonsin har sett... Småklipp är okej, men jag ville se alla avsnitt. Förutom tpb så finns det ingen torrentsida eller nåt liknande eller streamingtjänst som kanske råkar ha den?
Varför är det inte med sånna här bråk längre på Pandoras ask?
Olinda- Du är så mogen
Marcus- "Ja jag är bara 22 år gammal, men var de inte du som var 28år? " http://www.youtube.com/watch?v=-FrLFeUFeUw
Ingen som sitter på säsong ett som torrent? Sambon har dille på programmet i fråga och jag har försökt leta reda på säsongen med Olinda och de andra mongobarnen, utan att lyckas hitta det. Piratebay har avsnitten men inga seeders över huvud taget, det verkar inte gå att köpa skiten på DVD heller för den delen. Någon som har knas på vart man kan få tag i det?