2010-11-26, 15:43
Medlem
niXys avatar
Kanske insåg att det är ute med rap och började solo karriär med att sjunga båda två?
Fast det tog ju ett tag för snook att lägga ner och för att dom skulle släppa varsin skiva efter det..
Citera
2010-11-26, 15:47
Medlem
Har ni inte tänkt att Gubben i lådan handlar om Oskar Linnros?

Läs lyricsen så fattar ni.
Citera
2010-11-26, 15:52
Medlem
sjuktrandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desjr

Intressant, inte tänk på det förut.
Citera
2010-11-26, 15:55
Medlem
kanskeTHs avatar
Att deras nuvarande solo-karriärers musikstilar är snarlika är väl för att dom hängt med varann jävligt länge och sedan blivit lite för lik varann och kanske ledsnat?

En jävligt ironisk sak måste jag tillägga är ju att dom tröttnade på att göra samma gamla och sen går dom skilda vägar och ska göra "ny egen musik", också blir det samma skit som ens gamla vapendragare..
Citera
2010-11-26, 16:21
Medlem
showbizs avatar
Jag har hört personer från Rissneområdet som påstår sig känna Oscar Linnros att Daniel-Adams Ray var på och kladdade på Veronica Maggio under deras tid tillsammans. Sanningshalten i detta skulle jag dock ta med en nypa salt, eller någon som hört något liknande ?
Citera
2010-11-26, 16:25
Medlem
c.sterns avatar
Citat:

Jag har också tänkt på det, men till större delen så tror jag att dom ville göra olika saker ett tag.
När maskinen slog igenom så förde dom ut budskapet "alla som påstår att snook har splittras är våldtäktsmän" på sin hemsida. Vad som hänt efter det vet jag inte.
Citera
2010-11-26, 16:27
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Jag har hört personer från Rissneområdet som påstår sig känna Oscar Linnros att Daniel-Adams Ray var på och kladdade på Veronica Maggio under deras tid tillsammans. Sanningshalten i detta skulle jag dock ta med en nypa salt, eller någon som hört något liknande ?

Nej, inte mer kladdande än man gör på en flickvän till en bandmedlem. Sedan kan ju det i och för sig innebära en hel del kladdande. Rolling stones-kladd är ju att alla bandmedlemmar knullar flickvännen innan pojkvännen...

Men nej, har inte hört att detta skulle ligga bakom.
Citera
2010-11-26, 16:29
Medlem
martin_s avatar
De håller ju helt klart fortfarande ihop. Deras låtar är ju för lika för att de ska ha kunnat göra dem utan att snacka med varandra. Konspirationen är total. Förresten är det tråkigt då de var bra mycket bättre när de rappade. Inte som nu när de håller på med tönt-pop.
Citera
2010-11-26, 16:43
Medlem
SilverBjorns avatar
Väntar otåligt på att dem ska gå ut med att dem ska återförenas och göra en ny skiva.
Älskar dem båda musikaliskt. Men det dem gör nu, solomässigt är fan inget vidare alltså...

Vill ha Snook tillbaka...

För att hålla mig lite på topic:

Från vad jag har hört ville dem bara olika saker och gick varsin väg, no hard feelings.
Citera
2010-11-26, 16:44
Medlem
DesktopZquaress avatar
Citat:

Det gör den inte... Handlade om ett destruktivt förhållande han hade med en tjej... Stod på hans hemsida förut men hittar det inte nu... Samt att de sas när han intervjuades i P3populär.
Citera
2010-11-26, 16:48
Medlem
Dom blev väl trötta på genren dom körde då? Sen för att det inte skulle bli "Snook byter musikgenrer"
så körde dom "Snook splittrats, båda vill testa solokarriär", ger jävligt mycket mer PR. Och sen att vi disskuterar om det ger bara mer.

Win - Win för båda liksom.
Citera
2010-11-26, 16:59
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:

Han har själv sagt att den inte gör det i följande intervju:

http://sverigesradio.se/sida/artikel...type=Ljudklipp

Ett lite mer kryptiskt svar, som han själv säger, som man kan tolka lite som man vill:

http://nojesguiden.se/artiklar/slags...lt-daeremellan

Citat:
Kan du berätta om andra singeln, Gubben i lådan?
– Den handlar om en relation där jag tappade bort mig själv. Tog lojaliteten lite för långt. När relationen väl upphörde så fattade jag att jag hade tappat en del av mig själv i det.

Var det en kärleksrelation eller vänskapsrelation?
– Vad är skillnaden? Det är väl samma sak?

Jag undrar om det var en kärleksrelation till en vän eller till en partner?
– Både och.

Hur menar du nu?
– Du får ett jättekryptiskt svar där.

Ja, jag märker det.
– Fan, jag låter som en politiker. Men, det är en person som har betytt mycket för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in