2013-11-29, 20:03
Medlem
pyttefnaxs avatar
Den här veckan har dom ett par sockerkakor med i driven, dom var slut så jag köpte ett par av de ordinarie eftersom jag hunnit bli sugen. Öppnade för ett tag sedan den med Double Chocolate Chip Sponge Cake, den är slut nu. Jag kan inte annat än avråda från att köpa den, går inte att sluta äta och man blir tjock.
Citera
2013-11-30, 19:39
Medlem
Benziinas avatar
Är en hel färsk Lidlare och fullständig lost bland varorna. Gillar känslan som jag får när jag handlar i Lidl, känns som jag vore utomlands.

Vill tacka er snälla Lidl-kamrater för alla vassa tips ni har brytt att rapportera. Keep it coming! Kommer hjälpa mig när jag som gröning med tefatstora ögön vandrar längst hyllorna

Otroliga priser och intressant sortiment.

Good bye Ica & Co !
Citera
2013-11-30, 21:35
Medlem
Lidl har jättegod engelsk cheddar till billigt pris. Idag hade de också en extralagrad variant. Gott!
Citera
2013-11-30, 21:41
Medlem
ManJuices avatar
Brukar köpa deras runkpapper, även kallat ansiktsservetter för 11 kr. Mycket bra kvalité på pappren!

Och ja, jag vet att jag inte är ensam om det här.
Citera
2013-12-01, 04:14
Medlem
Runkpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Brukar köpa deras runkpapper, även kallat ansiktsservetter för 11 kr. Mycket bra kvalité på pappren!

Uppskattar tipset.
Citera
2013-12-01, 17:53
Bannlyst
Slår ett slag för deluxe hallon marängrulltårtan. Fy farao vad god den är. Skär upp en bit och låt den stå en stund och sedan njut. Shit vad god den är. En bit räcker för en gottegris som jag. Blir för sött annars Men jäkligt god.

Apelsinjuicen ger jag dock upp nu. Tyvärr har de börjat juda sig så jävla mycket med apelsinköttet att jag bara blir förbannad. Idioter.
Citera
2013-12-01, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice

Citat:
Ursprungligen postat av Runkpapper
Uppskattar tipset.

klockrent
Citera
2013-12-01, 22:39
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz
Slår ett slag för deluxe hallon marängrulltårtan. Fy farao vad god den är. Skär upp en bit och låt den stå en stund och sedan njut. Shit vad god den är. En bit räcker för en gottegris som jag. Blir för sött annars Men jäkligt god.

Apelsinjuicen ger jag dock upp nu. Tyvärr har de börjat juda sig så jävla mycket med apelsinköttet att jag bara blir förbannad. Idioter.
Ja, den är verkligen hur jävla god som helst brukar ha några liggandes i frysen. Så man överlever mellan gångerna det finns i affärn

Ja, jag köpte juicen igår och den var inte alls som förr :/ besviken.
Citera
2013-12-03, 19:37
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkpapper
Uppskattar tipset.
Haha... Otippat.
Har du provat dom? Var dom bra?

Någon som provat deras hudvårdsprodukter, i synnerhet krämer? Tror märket heter Ciel.
Citera
2013-12-03, 19:42
Medlem
MisterMGMTs avatar
För någon månad sen sålde Lidl frysta förpackningar av små potatisbollar (pommesliknande typ). Ett kilo kostade 10 kr(!). Trots att jag visste att det nästan var bra för att vara sant köptes endast 2 förpackningar. Någon som vet om de kommer tillbaka snart igen?
Citera
2013-12-03, 19:46
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
För någon månad sen sålde Lidl frysta förpackningar av små potatisbollar (pommesliknande typ). Ett kilo kostade 10 kr(!). Trots att jag visste att det nästan var bra för att vara sant köptes endast 2 förpackningar. Någon som vet om de kommer tillbaka snart igen?
Pommes croketter typ, av deras eget märke? Dom är ju livsfarliga, jag friterade utan lock och det var "spännande" när dom exploderade och flög någon meter. Men goda var dom, med persiljesmör och lövbit från willys blev dom precis som frysrätten från findus.
Citera
2013-12-03, 19:55
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT

Köpte nån slags avlånga kroketter från lidl som blev riktigt goda när man kört dom i ugnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in