2010-11-26, 05:43
Medlem
känns högst osannolikt att han överhuvudtaget döms, då flickan dels samtycker och det antagligen finns någon del av sanning i nemos redogörelse om flickebarnets utseende. För att han ska dömas krävs mer eller mindre att åklagaren visar att gärningsmannen hade anledning att tvivla i fråga om flickans ålder - lyckas man inte påvisa detta har man överhuvudtaget inget att komma med. Som påtalat av Nemo själv är det inte rimligt att man ska be om att få se leg på folk innan man hoppar i säng.

I övrigt verkar Nemo läskig och borde gå samma väg till mötes som karthago.
Citera
2010-11-26, 05:45
Medlem
HaxxarNs avatar
En kommentar från bloggen:
"Linda skrev 24 November, 2010

Dina ögon ser inte så tomma ut på den bilden som dom gör på dom som är tagna nyligen."

Allvarligt talat, nu ska jag skjuta mig själv. Länk till min FTP kommer

Skönt att se någon från "Kungarna" rasa, jag hatar det där programmet, jag hatar folk som tittar på det och jag hatar producenter som vet att dom kan lura dumma människor med program som Big Brother, Paradise Hotel osv... Sen har vi ju även Jersey Shore, hoppas muslimerna löser det istället för att bomba nån jävla skyskrapa

Edit: Sjuka lagar det finns egentligen, om en 15 och en 14åring har sex är det dödsstraff och Aftonbladetpådrag om fel person får reda på det... Synd om killen han har ju faktiskt en poäng i "ska jag be om leg innan jag sätter på henne?"
Brukar ni på FB göra det?
Senast redigerad av HaxxarN 2010-11-26 kl. 05:50.
Citera
2010-11-26, 05:57
Medlem
Rockaways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnaggGerRagg
Aven jag reagerade over detta.

Jag reagerade aven pa ditt bildningsforakt som demonstreras i oviljan att lara sig/anvanda 'de' och 'dem' istallet for 'dom' som faktiskt betyder nagot inom juridiken.

Haha, jag bjuder på den!

Bryr mig inte jättemycket om hur man skriver på bloggar eller forum, bara det inte gör ont i ögonen Blev mest förvånad över att det inte gjorde ont i ögonen att läsa hans text!
Citera
2010-11-26, 06:10
Medlem
ShogunAssasins avatar
Ååh, han är så white trash så man bara vill dö, vet en hel del folk som varit i kontakt med honom, gått i samma skola osv, ingen av dom tycker om honom. Han är en äcklig idiot och kommer alltid att vara.
Citera
2010-11-26, 06:41
Medlem
Jaha, han är pedofil.
Ska bli intressant att se vad han får för straff.
Hur hårt blir en pedofil bestraffad i dagens samhälle, när han nu erkänner o allt.

Undra hur tjejens farsa känner sig nu när han vet att hans dotter antagligen slickat Nemos stjärt.
Senast redigerad av h3ml1gh3t3n 2010-11-26 kl. 06:43.
Citera
2010-11-26, 07:11
Medlem
Fyfan vilka idioter ni är här inne. Sjukt avundsjuka för att ni inte får ligga.

Jag förlorade oskulden smo 14 åring med en 13 åring. Är jag pedofil nu? Jag har legat med många under 15 år, när jag var 14-17 år gammal, är jag pedo nu?

Jävla tards.
Citera
2010-11-26, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90

Jag förlorade oskulden smo 14 åring med en 13 åring. Är jag pedofil nu? Jag har legat med många under 15 år, när jag var 14-17 år gammal, är jag pedo nu?

Jävla tards.

Nej, men han är 23. Lite skillnad mellan att vara 3-4 eller 9 år äldre, eller hur? Och rätt många säger att deras familjer kände varandra och att han visste att hon var 14 innan. Kör man på då får man skylla sig själv.

Å andra sidan, om han verkligen inte visste hur gammal hon var är det ju bara olyckligt att hon hade två månader kvar till femton.
Citera
2010-11-26, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axello
Nej, men han är 23. Lite skillnad mellan att vara 3-4 eller 9 år äldre, eller hur? Och rätt många säger att deras familjer kände varandra och att han visste att hon var 14 innan. Kör man på då får man skylla sig själv.

Å andra sidan, om han verkligen inte visste hur gammal hon var är det ju bara olyckligt att hon hade två månader kvar till femton.

Du förstår att vissa tjejer ser VUNXA UT när dom är 13? Att hon sedan inte säger något om sin ålder, inte är full och vistas med BARA 20+ åriga människor och sedan FÖRFÖR Nemo, så tror jag inte han har gjort något fel.
Citera
2010-11-26, 07:23
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90

Jävla tards.

Skulle du ligga med en 14 åring när du var 23 också? Jävla tard.
Citera
2010-11-26, 07:27
Bannlyst
Det osar efterkonstruktion om hela soppan om jag ska vara ärlig. Ingen intelligent, tänkande människa misstar en 14-åring för att vara 20 år. Kanske vid en första anblick, men om man (som GM själv säger) umgås med en person under en hel kväll så nog fan fattar man att nånting inte stämmer då...

Var det ingen på festen som visste att hon var 14 år eller? Seriöst alltså... 14 år... 8:e klass... Vilket jävla nöt...

Jag hoppas tjejen har ett svart galet lamm i familjen som kan skrämma upp den där patetiska manshoran. Vill han stoppa kuken i alla hål han ser, så får han fan ta att bli risad om han råkar stoppa fel nån gång.

Gud vet att jag hade stämt av med vederbörande om det varit min syster.
Citera
2010-11-26, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Skulle du ligga med en 14 åring när du var 23 också? Jävla tard.

Under dom omständigheterna så blir det onekligen ett JA. Grymt snygg, lång, mogen, med BARA 20 åriga kompisar, då antar man att hon är 20. Du vet att du inte kan se på en tjej hur gammal hon är ofta.
Citera
2010-11-26, 07:44
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trail
Haha, sicken kometkarriär. Först svina i tv, sen erkänna öppet i sin blogg Våldtäkt mot barn. Solskenshistoria som heter duga detta!

Men nu överdriver du väl liiiiite?

Jag tycker synd om grabben, helt sjukt att man kan bli stämplad som peddo såhär. Rättsväsendet och fingertoppskänsla går tydligen inte hand i hand. Mänsklighet förstår man sig inte på vilket är besynnerligt.

Samma slags människor gapar sig hesa om att människan bara är ett djur och inget annat. Jag undrar vilka människor som här hemma i ett civiliserat samhälle egentligen, människorna som kan erkänna att de har lite brister, eller robotarna som vill förinta allt vad mänsklighet heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in