2010-11-27, 02:18
Medlem
LawAbidingCitizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Är han förstagångsförbrytare så finns ju mycket som talar för villkorlig dom, dock tror jag att denna jeppe redan har en del i sitt register.

Det ska mycket till att man får villkorligt p.g.a att man är förstagångsförbrytare. Det i kombination men vissa förmildrande omständigheter i övrigt så finns det en möjlighet, men fängelse är huvudregeln även vid såna typmål där det finns samtyckte och tjejen är 14 år. Det beror på olika faktorer, t.ex. mannen ålder osv.
Citera
2010-11-27, 02:20
Medlem
Doomsday-Jesuss avatar
Jag "känner" ena systern till mr Nemo, och hon är lika beroende av uppmärksamhet som som sin bror.
Detta inlägg är baserat på egna erfarenheter ifrån systern, och delvis brodern.

Det är i alla fall min åsikt.
Citera
2010-11-27, 05:00
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andasnu
Hmm kolla in detta blogginlägget

http://nemo.myshowroom.se/hoppas-ni-...s-allesammans/

Kolla på hans kommentar på bilden

Behvöer ju inte direkt vara C.S.I för att lista ut var han hittat denna fetisch =)

åååå det här var det bästa i dag. Jag skrattade så jag hostade när jag såg texten under bilden. Tack som fan!! Snälla hoppas att han inte raderar det inlägget. Det kan bli internethistoria av den bilden + undertexten
Citera
2010-11-27, 05:02
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawAbidingCitizen
Det ska mycket till att man får villkorligt p.g.a att man är förstagångsförbrytare. Det i kombination men vissa förmildrande omständigheter i övrigt så finns det en möjlighet, men fängelse är huvudregeln även vid såna typmål där det finns samtyckte och tjejen är 14 år. Det beror på olika faktorer, t.ex. mannen ålder osv.

Hur som helst påverkar det ju honom ganska hårt då han verkar ha jobbat som förskolelärare m,m tidigare. Alla jobb där de kräver nu att få se register (lärare, vakt m,m) är ju körda för honom för ganska lång tid framöver.
Citera
2010-11-27, 05:02
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappahund
En grej jag tänkte på, visst kanske tjejen ser äldre ut men borde han inte märkt att hon kanske är yngre på det mentala planet? Han lär väl ha pratat lite med henne innan han hoppade till sängs med henne iaf?

Jo, men om du tänker efter så träffar man många som är över 20 som mentalt verkar vara under 15.
Citera
2010-11-27, 10:22
Medlem
kroems avatar
Tycker rätten borde ta hänsyn till att Nemo mentalt ligger på en 14-årings nivå.

Han kanske skulle kunna spinna detta och få henne dömd för våldtäkt mot barn? Om nu hon var så mogen, mentalt då.
Citera
2010-11-27, 10:45
Medlem
flavourkids avatar
Jag själv är riktigt kass på att se åldrar.
Jag skulle kunna tro att en 15åring är 25, och en 30åring är 11år.

Och nej, jag står inte på Nemos sida. Behövde bara påpeka detta.
Citera
2010-11-27, 10:53
Medlem
LucNNs avatar
Stackars flicka, hon är ju i en ålder där det inte är så roligt att skulle igenom en rättergång vedr. pedofili. Pappan gör det i allafall inte för hennes skyld! Tycker att fallet borde läggas ner (men i och med att det är just Nemo gör det inget om de fäller honom).
Citera
2010-11-27, 11:22
Medlem
viking76s avatar
Ynkligt av honom att skylla allt på tjejen.

"knappt någon alkohol inblandad" skriver han. Det kan man ju tro på, så som han tycks hinka i sig varje dag...
Citera
2010-11-27, 11:31
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Nemo å Jockeboii ska visst till en barrund i morrn i gbg, någon som vet vilken?
Det blir säkert något mellanstadiedisco.
Citera
2010-11-27, 11:34
Medlem
Pappersvargens avatar
När jag var 14-15 var det många äldre killar som var intresserade av mig och flera som trodde att jag var 20-21. Jag såg äldre ut än jag var, helt enkelt. Så det är absolut inte särskilt ovanligt. Min syster är 15 nu och har ett ganska barnsligt utseende men hon har flera klasskompisar som ser ut som 20, minst. De är långa som jättinnor och har värsta bautatuttarna. Jag blir lika fascinerad varje gång jag träffar dem.

Men. Det är alltid den äldre killens ansvar att ta reda på hur gammal tjejen är. Om hon var på festen borde hon väl känna någon som vet att hon är 14? Nemo är ett jävla äckel och jag hoppas att han döms för det.
Citera
2010-11-27, 11:43
Medlem
jenna20s avatar
Någon mer än jag som tror att det kommer träda fram fler unga tjejer nu som kommer anklaga honom för samma sak?
Jag skulle bli förvånad om det är första gången han haft sex med en 14:is. Jag tror nog inte han har några moraliska hinder för detta, allt han bryr sig om är att få ett ligg, oavsett vem.
Skönt att det nog kommer lugna ned sig på den fronten nu, särskilt om han hamnar några månader i fängelse. Han behöver lite tid för eftertanke. Nu är han bara en vandrande katastrof som inte verkar kunna stoppa den bana han kommit in på.
Usch...han är så sjukt skabbig. Jag förstår inte hur någon kan ens tänka tanken att ha sex med detta slem
Senast redigerad av jenna20 2010-11-27 kl. 11:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in