2010-11-25, 20:38
Medlem
Länge funderat på att testa tjack ,har nu möjlighet att köpa det men undrar lite.
Frågan , hur farligt är bruk av amfetamin jämfört med alkohol? Är det farligt att testa en gång?
Citera
2010-11-25, 20:48
Medlem
Brunsass avatar
nej du blir inte fast för livet första gången.
Citera
2010-11-25, 20:51
Medlem
Har själv inte erfarenhet av tjack, men att testa en gång (måttlig mängd) lär inte vara farligt.
Det beror helt på hur ditt bruk av tjacket ser ut. Av det jag sett så verkar det ganska lätt att falla in i ett missbruk, och det är väl då det börjar bli farligt.
Citera
2010-11-25, 20:56
Medlem
Tja,

Använd hjärnan och börja smått. Anser inte att det är farligt att testa en gång men du behöver väl inte dra en e4-lina första gången.

Dagligt eller regelbundet bruk sliter på kropp och själ precis som alla missbruk.

Det farliga är väl kanske att du uppskattar ruset riktigt mycket. Det bra är att du förmodligen kommer få en riktigt härlig bakfylla dan efter.
Citera
2010-11-25, 20:57
Medlem
AdoRebels avatar
Usch, ta inte skiten :/
Citera
2010-11-25, 21:00
Medlem
dundermusen666s avatar
Hej!
Tjack är inte sådär jättefarligt i sig, så testa någon gång är ingen större fara.
Sedan blir ju endel fortare beroende än andra och hur du funkar är lite svårt att veta.
De du ska vara beredd på är att när du kliver av så kan de dyka upp en del obehag såsom ångest och allmänt elände så de kan vara bra att ha lite "bakisprylar"

Om du nu ska testa så ta och kolla upp så mycket saker om tjack som du kan
så du inte sitter där dagen efter och är helt förstörd och inte förstår vad som händer.

Ha en snabb och upupupppiggande tjacknatt
Lycka till.
Citera
2010-11-25, 21:05
Medlem
Lollipoppans avatar
Det är bara att testa!
Jag brukar ta det när jag festar. Riktigt nice!

Så länge du inte gör det varje dag under en längre tid så finns det ingen som hellst risk att du kommer bli fast. Men se till att du har andra runt dig som också tar det, det är ganska tråkigt att vara vaken själv medans andra sover

Särskilt farligt är det väl inte, vad jag vet iallafullafall.

Lycka till!
Citera
2010-11-25, 21:09
Medlem
Hebrs avatar
Äsch, inte farligare än något annat. Allt är farligt om det missbrukas.
Citera
2010-11-25, 21:10
Bannlyst
Inte ett dugg jävla farligt om du testar 1ggn. Alkohol är ett lösningsmedel, amfetamin är nontoxiskt, you do the math.
Citera
2010-11-25, 21:35
Medlem
JiNZs avatar
det är ju förfan knark! sånt ska du inte hålla på med, fattar du väl? farligt som fan akta dig.
Citera
2010-11-25, 21:38
Medlem
Sopgubbes avatar
Vad har det för erkänt farliga bieffekter?
Citera
2010-11-25, 21:54
Medlem
kuli1s avatar
Har tagit tjack nästan dagligen sen midsommar , inte märkt något störe bi-effekt, visst har jag ett beroende men det har väl typ släppt vid det här laget när jag har vart ren från det i 8 snart 9dagar och har bästämt mig att börja ta det igen dagligen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in