Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-11-25, 18:58
Medlem
I natt kl1 (om jag fattat rätt) börjar Apple sin rea. Antar att det mest kommer vara reducerade priser på iPads och tillbehör.

Jag själv är sugen på en mac mini, men är det nån som vet om man får utnyttja studentrabatten på black friday priset? (om de nu sänker minin)

om man får båda rabatterna kanske man ska passa på att köpa en iPad och kränga väg på blocket sen för att tjäna sig en hacka. "läsplattan är ju årets julklapp"
Citera
2010-11-25, 19:12
Medlem
Svar ja, du kan fortfarande använda dina "student"-rabatter! frågan e om dom e lika höga bara!

iPad, är jag osäker på om den hinner komma ut, men har du kontakter i USA, elr liknande så ligger den säkert på några 100-lappar!
Citera
2010-11-26, 09:38
Medlem
SNIFF2s avatar
Jag provade. Det går inte att kombinera rabatterna. =(
Citera
2010-11-27, 21:09
Medlem
funkade på vissa produkter för mig..
Citera
2010-11-27, 22:13
Medlem
Sllones avatar
De flesta företagen i världen kombinerar aldrig två olika rabatter.
De är väldigt sällan de händer i arbetsmarknaden.
Om någon här säger att de går me student rabatten också så är det för att den produkten inte har Black-Friday rabatten och kan df köpas med studentrabatten.
Citera
2010-11-27, 22:49
Medlem
Beställde en Ipad under black friday och allt gick fint (Bor i Spanien). Ända tills jag några timmar senare får reda på att min order har blivit annulerad även fast de dragit pengar från kortet. Pratade med en kvinna på supporten och hon sade att hon skulle kontakta mig via mail på måndag eller tisdag.

Någon som varit med om det här förut och kommer jag få min Ipad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in