2010-11-25, 16:22
Medlem
Coopahs avatar
Tjena FB, jag skulle göra min egna maffia bara för att testa om det kom några spelare, jag döpte liret till home och nu har tydligen minmaffia.se (En hemsida där du gör din egen maffia som folk sedan kan besöka) hemsida kommit till min maffia, så det är redan 7 spelare online.

Får meddelanden om folk som vill bli mods hit och dit, undrar hur jag har hackat sidan, men det var ju inte ens meningen, och hacka är väl att ta i.

Så basic: Jag gjorde en hemsida på en hemsida där man kan göra sitt 'egna maffiaspel' och nu går deras hemsida till min maffia.

Jag antar att eftersom jag döpte maffian till home så blev adressen http://minmaffia.se/home och därmed går deras vanliga adress till min eller något.

Vad ska jag göra nu tycker ni?

Edit: De har fixat skiten nu, http://www.minmaffia.se/, så kommer man till deras riktiga hemsida, kul så länge det varade dock
Senast redigerad av Coopah 2010-11-25 kl. 16:50.
Citera
2010-11-25, 16:26
Medlem
kristoes avatar
Formulera dig bättre så vet vad fan du snackar om och fixa länken.
Det kan du göra nu tycker jag, efter det så kan du unna dig en bit mat det är ju middagsdags.
Citera
2010-11-25, 16:27
Medlem
Puyol2s avatar
berätta lite mer detaljerat tack...
Citera
2010-11-25, 16:29
Medlem
Coopahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Formulera dig bättre så vet vad fan du snackar om och fixa länken.
Det kan du göra nu tycker jag, efter det så kan du unna dig en bit mat det är ju middagsdags.

Schysst.
Citera
2010-11-25, 16:40
Medlem
anooonyms avatar
Haha, först trodde jag du var en liten p12 men fan va gött !

well played

Finns nog inte så mycket att göra, spelet kommer att bytas namn på eller så kommer det att stängas ner så fort mods och dyligt upptäcker det.
Senast redigerad av anooonym 2010-11-25 kl. 16:44.
Citera
2010-11-25, 16:45
Medlem
Coopahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Haha, först trodde jag du var en liten p12 men fan va gött !

well played

Finns nog inte så mycket att göra, spelet kommer att bytas namn på eller så kommer det att stängas ner så fort mods och dyligt upptäcker det.
Haha blev du medlem eller?

Edit: Haha, nu la de ner min maffia utan att fråga, jag borde anmäla dem, de fixade problemet således, vilken skitsida haha.
Senast redigerad av Coopah 2010-11-25 kl. 16:52.
Citera
2010-11-25, 16:53
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coopah
Nej
Citat:
Jag förstår inte ens var jag kan se om jag har tjänat några pengar på det, ska jag ta bort skiten eller låta den ligga där?
Ingen aning, står nog under admin-settings. Som du kommer åt genom den riktiga minmaffia.s-startsidan.
Som för övrigt är tillbaka nu.
Citera
2010-11-25, 16:58
Medlem
Callmebabas avatar
Citat:

Edit: Haha, nu la de ner min maffia utan att fråga, jag borde anmäla dem, de fixade problemet således, vilken skitsida haha.

Det är ingen fara grabben, de kommer bara byta namn på dig

Det var som han ungen som hette WWW på BildDagboken så när alla skrev www.bilddagboken.se så kom de till han.

Du har inte hackat något skit f.ö
Citera
2010-11-25, 20:54
Medlem
Coopahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmebaba
Det är ingen fara grabben, de kommer bara byta namn på dig

Det var som han ungen som hette WWW på BildDagboken så när alla skrev www.bilddagboken.se så kom de till han.

Du har inte hackat något skit f.ö

Haha ja vet, inte hackat men var i brist på andra ord i rubriken . Förövrigt tog de bort mitt konto, de trodde väl att jag gjorde det med vilje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in