2010-11-25, 21:32
Medlem
Havregrynsgröts avatar
Fy fan vad jag tycker illa om Tomas Andersson som dömde matchen HV - LHC idag. Inte för att LHC :s utvisningar var fel tagna men det fanns ett tiotal situationer som var värre men de dömde han inte för. HV kan tacka domaren för segern.
2010-11-25, 21:36
Medlem
Chrille Ps avatar
Hattrick av Pikkarainen. Han kan annat än att "mörda" folk.
2010-11-25, 21:36
Medlem
grabbags avatar
Andreas Holmqvist och Josef Boumedienne är fan totalt otroligt värdelösa. Fyfan.
2010-11-25, 21:41
Moderator
Gromguttens avatar
Kul før Indianerna, kul att se hur glada de bli också.
2010-11-25, 21:41
Moderator
vfs avatar
DIF kanske ska börja träna lite straffar.
2010-11-25, 21:42
Medlem
melackos avatar
Så jävla värdelöst

Nu vill jag se en förbättring från LHCs håll. Dags för finnjäveln att få lite pli på gubbarna. Dom måste sluta vika ner sig sådär i sista perioden varenda jävla gång som dom leder på bortaplan
2010-11-25, 21:44
Medlem
persiflages avatar
Frölundas svacka över? De vinner matchen ikväll och hockey är allt annat än rättvist. Jag tycker inte att Frölunda dominerar matchen eller spelar någon vacker ishockey. Man får kriga in varenda mål och blir överglad, i all ära får man bli. Men Djurgården var bättre och jag är nöjd med vändningen och insatsen de gör.
Men vill bara påpeka om någon spekulerar kring "Frölundas comeback". De spelar ingen vacker ishockey och vann idag med hjälp av att ha studsarna med sig.

Grattis, bitter.
2010-11-25, 21:45
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havregrynsgröt
Fy fan vad jag tycker illa om Tomas Andersson som dömde matchen HV - LHC idag. Inte för att LHC :s utvisningar var fel tagna men det fanns ett tiotal situationer som var värre men de dömde han inte för. HV kan tacka domaren för segern.

Jag antar att du menar att det fanns ett tiotal situationer där HV kunde ha åkt ut likaväl.
Om jag har rätt så får du gärna upplysa mig om dessa situationer, jag måste ha missat dom. Efter två perioder så hade jag väldigt svårt att förstå hur LHC hade kommit undan med endast en utvisning efter alla hakningar och fasthållningar.

Men du är väl antagligen en av dom miffona som inte alls förstår hur killen som åkte på Thörnberg efter avblåsning åkte ut?
2010-11-25, 21:51
Moderator
Gromguttens avatar
Alexander avslutar kvällen med sin salut. Ses på lørdag - och i ES-tråden.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in