2004-07-12, 10:09
Medlem
crippas avatar
Bingoliket - vi är grannar! Sirenerna väckte mig på morgonen men jag orkade inte kolla ut.
Citera
2004-07-12, 13:01
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag tycker det var lite märkligt att Expressen avslöjade att han var homosexuell så här efter hans död. Mig veterligen hade han själv inte gått ut med detta och är det verkligen rätt pressetiskt att göra det? Aftonbladet nämner ingenting om detta. Vad tycker ni?
Citera
2004-07-12, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Jag tycker det var lite märkligt att Expressen avslöjade att han var homosexuell så här efter hans död. Mig veterligen hade han själv inte gått ut med detta och är det verkligen rätt pressetiskt att göra det? Aftonbladet nämner ingenting om detta. Vad tycker ni?

Han var ju inte speciellt känd. Han har nog varit öppen med det utan att det väckt några rubriker. Alltså: "-Carl-Ivar kommer ut!", -"Jasså vem är Carl-Ivar?". Alla kan inte komma ut. Man måste vara minst B- eller C-kändis. Jag kan t ex inte komma ut. Även om jag till äventyrs velat.
Citera
2004-07-12, 23:36
Medlem
M2ks avatar
(citat "Joe Dole" 'annat forum'):

"Han bodde i närheten av där vi bor. Tyvärr så såg han mer o mer sliten ut för var dag som gick...
Man kan säga att han var konserverad av alkohol den sista tiden
..."
Citera
2004-07-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Han var ju inte speciellt känd. Han har nog varit öppen med det utan att det väckt några rubriker. Alltså: "-Carl-Ivar kommer ut!", -"Jasså vem är Carl-Ivar?". Alla kan inte komma ut. Man måste vara minst B- eller C-kändis. Jag kan t ex inte komma ut. Även om jag till äventyrs velat.

Vafen - karln är ju unik. den vresige som tjänade pengar i Hem till byn, eller vad det hette.

Kanonskön kille i den rollen - och eftersom de flesta skådepelare mer eller mindre spelare sig själva, hela tiden. så var han äkta.
Citera
2004-07-13, 00:41
Medlem
Mockens avatar
Ja, han var verkigen en bra skådis. Jag träffade honom för omkring tio år sedan när jag var statist i Hem till byn, i Ödenäs.
Citera
2004-07-13, 01:25
Medlem
Hem till byn var en guldklimp i ett hav av bajs.
Citera
2004-07-13, 14:51
Bannlyst
Glöm inte hans roll i alla "Polisen i Strömstad"-serierna.
Citera
2004-07-13, 15:46
Medlem
Nelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken Fräken
Glöm inte hans roll i alla "Polisen i Strömstad"-serierna.
Han var mig veterligen aldrig med i den serien.
Citera
2004-07-13, 15:52
Medlem
Koffeins avatar
IMDb
Citera
2004-07-13, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson
Han var mig veterligen aldrig med i den serien.

Fan, sant sant. Tänkte på Alf Nilsson.
Fort men fel.
Ska erkännas att jag aldrig såg på "Hem till byn".
Citera
2013-08-23, 11:30
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Kommer den här tråden upp bara för att SVT har visat filmen Hemligheten som handlar om just Carl-Ivars hemlighet. För övrigt är han strålande i Hem Till Byn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in