Tjenare.
Ska kortfatta mig.
Efter lite tänkande har jag tänkt att satsa på Gotland Grand National 2011.
Det är en enduro tävling på Gotland som några tusen förare är med på varje år för er som inte vet.
Jag kommer köra på en Yamaha WRF 400 eller en Kawasaki Klx 300 inga värstinghojjar men dom duger.
I dagsläget har jag ingen sponsor men då jag inte kommer satsa 110% så behöver jag nog ingen stor, någon kamrat på någon firma kanske sponsrar med lite cash eller nått.
Men inte stor sponsring.
Jag gör det mest för att min fader,farfar och min broder har kört och jag tycker det är roligt att köra.
Träning
Jag spelar ishockey fast inte elite nivå men det är ganska bra träning ändå.
I somras puttrade jag runt på Kawasakin uppe i skogen och jag brukar cykla mycket i skog.
Så jag är inte helt efter inom åkningen och sånt.
Så jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med något fysprogram som tränar hela kroppen nu när jag inte kan köra ( eller orkar inte ut och köra i snön ).
Sen när snön smält så kommer jag ut och köra i stor sett var och varannan dag efter jobbet, när jag orkar och om ekonomin räcker åt.
Men eftersom jag har några uppsättningar med däck så är det bara soppan som går åt.
Och där jag bor så finns det ganska många enduro spår.
Och sen har jag skog utanför mig som jag kan ut och puttra runt i.
Hojjarna
Vad behövs fixas med dom mer än att fixa fjädringen ?
Mvh.
Ställ gärna frågor eller om ni har något tips hur jag ska göra.
Ska kortfatta mig.
Efter lite tänkande har jag tänkt att satsa på Gotland Grand National 2011.
Det är en enduro tävling på Gotland som några tusen förare är med på varje år för er som inte vet.
Jag kommer köra på en Yamaha WRF 400 eller en Kawasaki Klx 300 inga värstinghojjar men dom duger.
I dagsläget har jag ingen sponsor men då jag inte kommer satsa 110% så behöver jag nog ingen stor, någon kamrat på någon firma kanske sponsrar med lite cash eller nått.
Men inte stor sponsring.
Jag gör det mest för att min fader,farfar och min broder har kört och jag tycker det är roligt att köra.
Träning
Jag spelar ishockey fast inte elite nivå men det är ganska bra träning ändå.
I somras puttrade jag runt på Kawasakin uppe i skogen och jag brukar cykla mycket i skog.
Så jag är inte helt efter inom åkningen och sånt.
Så jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med något fysprogram som tränar hela kroppen nu när jag inte kan köra ( eller orkar inte ut och köra i snön ).
Sen när snön smält så kommer jag ut och köra i stor sett var och varannan dag efter jobbet, när jag orkar och om ekonomin räcker åt.
Men eftersom jag har några uppsättningar med däck så är det bara soppan som går åt.
Och där jag bor så finns det ganska många enduro spår.
Och sen har jag skog utanför mig som jag kan ut och puttra runt i.
Hojjarna
Vad behövs fixas med dom mer än att fixa fjädringen ?
Mvh.
Ställ gärna frågor eller om ni har något tips hur jag ska göra.