• 2
  • 3
2010-11-23, 14:53
Medlem
Benzolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzolina
Jag älskar dirty talk i sängen, kalla mig din kåta lilla slyna eller vad du vill ;-). Och att blir dragen i håret och andra liknande saker också. Tyvärr har jag ingen som jag kan uppleva det här med nu :-(

Citat:
Ursprungligen postat av IronSoul
För du sitter inne i psyket pga av benzomissbruk?

Nej, bra research, men det där är jag färdig med. Snarare för att jag nyss brutit upp från ett 5 års förhållande och med "här och nu" menade jag just det, här och NU. Kanske bara var jäkligt kåt när jag skrev inlägget?
Citera
2010-11-30, 15:27
Medlem
Tzaddiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Läste lite material av sexgurun David Shade för ett tag sen. Många bra grejer tycker jag han har, men var en sak som jag reagerade lite på. Han förespråkar att man ska kalla sin flickvän för sin "cumslut" "naughty bitch", och lite såna grejer i sängen. Många tjejer går säkerligen igång på dirty talk, och det är någonting som är nice att använda, men när man börjar kalla sin flickvän för detta(notera att hans metoder inte riktar sig så mycket åt ONS) tycker jag att det blir överdrivet. Har ingen flickvän just nu, dejtar en tjej lite om man vill kalla det så, men det skulle kännas så fel att kalla den fina tjejen för slyna eller något sådant när vi har sex. Ett rätt nedsättande ord, tycker det får en fin tjej att framstå som lite äcklig nästan när man börjar säga såna saker.

Förstår tanken bakom det, många västerländska tjejer vill leva ut sitt sexuella behov vääldigt mycket, men de har hela tiden en viss rädsla att framstå som slynor, och då kan det nog kännas som en viss frihet när en kille låter henne vara en slyna. Men en mer feminin, sensuell tjej som vill ha mer än bara sex brukar av min erfarenhet vilja bli behandlade på ett bättre sätt(men fortfarande med dominans givetvis!). Jag gillar den typen av sex som bara är rough och då man använder rå dirty talk med, men bara för ONS, ska jag ha sex med flickvän ska det hellre vara mer "lovemaking". En underbar rumänsk tjej som jag hade sex med snackade jag lite med innan om sex, och då använde jag ordet "fuck", och då sa hon "I dont fuck, i make love". Den tjejen fick iallafall mig att se sex som något fint mer, istället för att man bara är kåt och sprutar i mun. Fortfarande vara dominant, jag gillar att knulla hårt, dra i håret, spanka, men att man tillfredställer henne emotionellt också. Gillar att använda dirty talk också även om jag inte använt det så mycket, men då mer att man säger vilken kåt liten flicka hon är som bara vill bli knullad av min stora kuk eller nått.

Så åter till topic, vad har ni för syn på dirty talk, och vad tycker ni om att kalla tjej/ bli kallad för slyna och liknande?

Det kan vara både bra och dåligt. Okej och inte. Jag minns nån gång då jag var jätte kåt och ville "älska" med min pojkvän. det kändes jätte härligt o skönt och jag var nära å komma men så helt plötsligt tar han tag i mitt hår å drar o kallar mig för kåt liten hora. Jag blev helt paff och rätt besviken men hade ingen lust att säga nått. Hora är helt fel ord. Men visst kan man säga slyna. det känns inte lika hemskt lixom. men då måste det ju passa in. Kan ju säga att jag blev rätt sur en gång när en kille som jag red började snacka dirty. Han sa rätt fula saker o det slutade med att jag gav honom några lavetter sen höll jag för hans mun. tror han gick igång på det. jag ville mest bara få tyst på honom. Man ska nog bara akta sig för att säga fel saker. Och så kan man ju fråga innan vad som är okej och inte?
Citera
2010-11-30, 16:07
Medlem
Ratads avatar
Just dirty talk är det svåraste för mig att göra. Jag kan vara lite tuff och bestämd om det efterfrågas men dirty talk kan få mig att rodna och ibland känns det bara så fel. Det är oftast bättre att låta fittan tysta mun.
Citera
2010-11-30, 18:30
Medlem
Roxanas avatar
Learn it Live it Love it

Älskar sånt snack i sängen.
Halva nöjet med att knulla är ju att få höra vilken jävla slyna man är, vilken knullkäft man har, att man är en slampa och knulldocka som bara duger till påsättning osv.
Det i kombination med att man känner sig riktigt ordentligt knullad och använd.
Citera
2010-12-01, 11:06
Medlem
Kingeling1000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Learn it Live it Love it

Halva nöjet med att knulla är ju att få höra vilken jävla slyna man är, vilken knullkäft man har, att man är en slampa och knulldocka som bara duger till påsättning osv.

Älskling!
Citera
2010-12-01, 11:17
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Learn it Live it Love it

Precis, att få höra sådanna saker gör ju knullet så jävla mycket bättre för mig med. Älskar när min man kallar mig sånt.
Citera
2010-12-17, 02:19
Medlem
Citat:
Läste lite material av sexgurun David Shade för ett tag sen. Många bra grejer tycker jag han har, men var en sak som jag reagerade lite på. Han förespråkar att man ska kalla sin flickvän för sin "cumslut" "naughty bitch", och lite såna grejer i sängen. Många tjejer går säkerligen igång på dirty talk, och det är någonting som är nice att använda, men när man börjar kalla sin flickvän för detta(notera att hans metoder inte riktar sig så mycket åt ONS) tycker jag att det blir överdrivet. Har ingen flickvän just nu, dejtar en tjej lite om man vill kalla det så, men det skulle kännas så fel att kalla den fina tjejen för slyna eller något sådant när vi har sex. Ett rätt nedsättande ord, tycker det får en fin tjej att framstå som lite äcklig nästan när man börjar säga såna saker.

Förstår tanken bakom det, många västerländska tjejer vill leva ut sitt sexuella behov vääldigt mycket, men de har hela tiden en viss rädsla att framstå som slynor, och då kan det nog kännas som en viss frihet när en kille låter henne vara en slyna. Men en mer feminin, sensuell tjej som vill ha mer än bara sex brukar av min erfarenhet vilja bli behandlade på ett bättre sätt(men fortfarande med dominans givetvis!). Jag gillar den typen av sex som bara är rough och då man använder rå dirty talk med, men bara för ONS, ska jag ha sex med flickvän ska det hellre vara mer "lovemaking". En underbar rumänsk tjej som jag hade sex med snackade jag lite med innan om sex, och då använde jag ordet "fuck", och då sa hon "I dont fuck, i make love". Den tjejen fick iallafall mig att se sex som något fint mer, istället för att man bara är kåt och sprutar i mun. Fortfarande vara dominant, jag gillar att knulla hårt, dra i håret, spanka, men att man tillfredställer henne emotionellt också. Gillar att använda dirty talk också även om jag inte använt det så mycket, men då mer att man säger vilken kåt liten flicka hon är som bara vill bli knullad av min stora kuk eller nått.

Så åter till topic, vad har ni för syn på dirty talk, och vad tycker ni om att kalla tjej/ bli kallad för slyna och liknande?

Jag har också läst den boken, jäkligt intressant läsning. "Slut" som han använder är ett bra ord, men jag vet inte om jag tycker varken Slyna eller Slampa är passande. Vad mer för förslag finns det där ute... Hora funkar tycker jag om det är så pass grovt just då, men om det bara ska vara sådär lagomt dirty?
"Ta och lägg dig på sängen, din .... Jag vet att du är min lilla ...., och jag vet att du vill bli knullad hårt. Att min lilla .... vill ha min hårda kuk!"
Slampa? Slyna? Hora? Fantasilöst... Nått annat bra förslag?

Sen också: David Shade kallar de ofta "Baby", är man tillsammans med tjejen så funkar ju "Älskling" men med en KK då?
Till det hela hör att jag håller på att inleda en KK relation som jag tänkte experimentera ganska friskt med, så jag skulle vilja ha lite förslag.
Citera
2010-12-17, 17:19
Medlem
krattaleefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3years
Jag säger håll käften när hon stönar, kallar henne för slyna, säger att hon är skön, "nu är du inte så kaxig va?" osv osv när vi har sex. Gör det inte för att jag tycker om det men hon gillar när jag kallar henne saker när vi knullar. Vet att hon vill att jag ska säga ännu värre saker men där går fan gränsen..

Precis sådär har vi det också! (Jag och min pojkvän)
Lite läskigt faktiskt :S

Det är nått oerhört sexigt om man är riktigt riktigt kåt!
Jag brukar säga att det finns två olika slags sex "Romantiskt/lugnt sex och hårdhänt sex"
Det beror ju såklart på vilket humör båda är på och det märker man lätt.

Föredrar först det romantiska lugna och sen mer galet.
Citera
2015-05-05, 12:05
Medlem
HasseBanans avatar
Kan förstå att man går igång på det, men seriöst, hur mycket älskar man egentligen sin kvinna om man går igång på att kalla henne slampa, hora och spermahink? Kan förstå det om det bara är ett KK-förhållande, men om man älskar varandra förnedrar man väl inte varandra på det viset?
Citera
2015-05-05, 12:23
Medlem
Vingthors avatar
Okej om man träffat ett "ons" och kör på sådant snack där känslorna till vederbörande part enbart är köttsliga.

Jag antar att jag är tråkig men jag förstår verkligen inte varför man vill kalla den man älskar mest av allt för hora, luder, spermaslukande bitch osv. Det går att knulla brutalt hårt utan att nedvärdera sin partner.
Jag misstänker att det är destruktiva brudar med dålig självkänsla som går igång på detta i ett förhållande samt porrskadade män.
Citera
2015-05-05, 15:31
Medlem
Jag har full respekt för allas läggning inkl BDSM och alla gör som dom vill så länge båda är med på det, men, förstår man inte skillnaden mellan "-Jag skall knulla fittan i bitar på dig", "Nu vill jag spruta ner dig med sats" och liknande som, även om tjejen inte uppskattar det, ändå kan härledas till mannens kåthet och behov av utlösning, med rent förnedrande ord som "Hora", slyna", "slampa", "spermahink" som knappast har med tillfredsställelse av nerver i penis att göra utan alltid stått för ren förnedring utan sexuella kvaliteter så är man nog i behov av en terapeut, prata med pappa/storebror eller en MYCKET förstående flickvän för att prata ut om sin syn på sexualitet.

Tror som andra skrivit att tjejer som tar emot detta passivt mår rätt dåligt. Annan sak om tjejen aktivt säger att hon tänder på sådant men då skall nog båda parter ha rätt stor erfarenhet av sex så man är säker på sin läggning.
Citera
2015-05-05, 18:38
Medlem
diannos avatar
Citat:

Sexguru? Vad kan man lära sig av honom? Hur man har sex?

Jag har alltid tyckt att det är lite knepigt att säga en massa saker när man har sex. Aldrig riktigt haft ett behov av att kommunicera verbalt i de sammanhangen, vet inte om jag har dålig simultanförmåga, men att säga en massa ord med munnen samtidigt som kroppen är fullt upptagen med en massa annat har helt enkelt varit lurigt.

Har träffat massvis med tjejer som gillar att bli våldsamt behandlade och allmänt förnedrande, men det var inte förrän mitt senaste förhållande som jag träffade någon som ville att jag skulle säga massa sådan skit samtidigt. Kändes rätt konstigt i början (har aldrig använt sådana ord i något sammanhang innan), men ja, man får väl ställa upp för frugan helt enkelt! Efter ett tag började jag till och med tycka att det var rätt festligt

Men jag kan bara hålla med föregående inlägg, det känns som att det är en viss skillnad mellan att säga vålsdamma/förnedrande saker som är direkt relaterat till någon sorts djurisk sexuell instinkt (jag ska knulla dig så hårt att du inte kommer kunna gå) och sådant som inte alls har med ens kukutlopp att göra (slyna, hora etc).

Och givetvis är man dum i huvudet om man behandlar en sexpartner på sätt som man inte vet uppskattas eller inte. Tjejer som konstant får höra att de är billiga och äckliga utan att någonsin ha visat tecken på att de tänder på sådant tycker jag bra synd om.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in