2010-11-22, 01:24
Medlem
RedCrabs avatar
Det är något som jag hela tiden har funderat över med tanke på hur många det är som är inne på denna hemsida, vem grundade Flashback? Vem har ritat av denna katt med ciggen i munnen (typ the afro american version of Tom) tex?
Citera
2010-11-22, 01:26
Medlem
vos avatar
Jag har också undrat vart den här svarta Tom kommer ifrån.
Citera
2010-11-22, 01:28
Medlem
Jan Axelsson svarar på era frågor ... sök på det namnet så dyker det upp fler trådar.
Citera
2010-11-22, 01:28
Medlem
Krullpulvers avatar
Grundaren av Flashback Media Group heter i alla fall Jan Axelsson;

http://sv.wikipedia.org/wiki/Flashback_Media_Group
Citera
2010-11-22, 01:29
Bannlyst
Grundaren är Jan Axelsson, så mycket vet jag.
Vart Flashback-Katten kommer ifrån har jag dock ingen aning om.

Edit: Suck.
Citera
2010-11-22, 01:33
Medlem
RedCrabs avatar
Wow, tydligen så får man absolut inte prata om piratkopior på Flashback om man skall utgå från det som sägs på Wikipedia. Rätt imponerade att denna hemsida är 15 år gammal, måste ju ha varit en underbar känsla sådär år 2000 runt december och fråga om vilka julklappar som man skall köpa till sina barn som idag är + 20 år idag
Senast redigerad av RedCrab 2010-11-22 kl. 01:35.
Citera
2010-11-22, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Wow, tydligen så får man absolut inte prata om piratkopior på Flashback om man skall utgå från det som sägs på Wikipedia. Rätt imponerade att denna hemsida är 15 år gammal, måste ju ha varit en underbar känsla sådär år 2000 runt december och fråga om vilka julklappar som man skall köpa till sina barn som idag är + 20 år idag
Jodå, Flashback har kommit en bit sedan dess.

http://web.archive.org/web/19970306025216/http://www.flashback.org/
Citera
2010-11-22, 11:08
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Wow, tydligen så får man absolut inte prata om piratkopior på Flashback om man skall utgå från det som sägs på Wikipedia.

Piratkort. Se regel 1.02.

/feldgrau
Citera
2010-11-22, 17:22
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Piratkort. Se regel 1.02.

/feldgrau

Jag bara undra, det är väl ingen som sysslar med sådant idag som det var för 10-15 år sedan.
Citera
2011-08-15, 21:29
Medlem
cannabis-slampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelaina
Jan Axelsson svarar på era frågor ... sök på det namnet så dyker det upp fler trådar.

Efter att ha läst hela tråden (24 sidor) som heter "Jan Axelsson svarar på era frågor" (citerad länk) så blev jag grymt besviken över att den låstes (2007).
Jan svarade sista gången 2006.

Efter en sökning (citerad länk) så hittade jag den här tråden.
Med reservation för att jag ändå skriver i fel tråd:

Finns det någon möjlighet att locka tillbaka Jan Axelsson och låsa upp hans frågetråd? Jag vädjar om comeback.
Citera
2011-08-15, 22:34
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis-slampa
Finns det någon möjlighet att locka tillbaka Jan Axelsson och låsa upp hans frågetråd? Jag vädjar om comeback.
Det är vi många som undrar över, ifall karln avser komma tillbaka någon gång. Verkar inte så, tyvärr. Han kanske håller sig borta för att inte förarga domslutet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in