Helt klart välutvecklade teorier, och det är mycket möjligt att de stämmer i många fall. Kanske även i mina fall, men det tror inte jag. En nybliven kurskamrat och jag umgås en del under skoltid och på helger, och det visade sig att vi fyller år samma datum. Även en klasskompis från grundskolan gjorde det. Det kan jag köpa, ett sammanträffande helt enkelt. Men just en så specifik sak, som ett litet stavfel jag gjorde samma dag. Det fanns flera andra ord i det jag skrev som man kan hittas i vardagen, och som jag skulle kunnat stava fel på. Och även om stavat fel på dem så kanske jag inte hade noterat det särskilt mycket. Det finns kanske 300 byggfirmor i staden där jag bor, alla har inte ordet bygg i namnet och alla har inte firmabilar. Dessutom så ska min mamma, en av de få människor som jag interagerar med i min vardag, välja att göra samma stavfel, men flit, bara några timmar efter att jag gjorde det i min text. Jag ska inte påstå att jag förstår mig på matematiken, men det känns högst osannolikt.
*Edit* Upptäckte en massa stavfel i ovanstående nu i efterhand, det kan dock förklaras med att jag är trött