• 4
  • 5
2010-11-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullgubben
Jag älskar att skärmen är inbyggd i datorn, behövs bara en sladd till tangentbordet, och sen vidare från tangentbordet till musen. Inte tusen sladdar till skärmar och högtalare och gud vet vad som PC-användare måste dras med. Jag älskar min blixtsnabba 68030-processor, inget går segt. Jag älskar den inbyggda diskettstationen med stöd för HD-disketter (ingen jävla DD här inte). Jag älskar min hårddisk på 20Mb, och mina 4 Mb ramminne (utbyggbart till 128Mb ). Visserligen gick den på bortåt 50 000 kr, men det är jag fan värd!

AWESOME! 20Megabit hårddisk och 4 Megabit!
2010-11-22, 19:57
Medlem
moonclimbers avatar
Svårt att förklara, det är nog som med mycket annat, don efter person, vissa gillar teknk som strular så Att de får känna sig duktiga när de lagar den och många är inte alls intresserade och de hamnar ofta i Windows av en slump och blir kvar helt enkelt för att de inte vill lägga tid på att lära sig nytt.

Som utvecklare gillar jag att os:et är byggt på unix så att man alltid kan få fram ett vettigt skal och enkelt skripta simpla uppgifter vid behov. Som estet gillar jag den snygga designen och att den är så tyst. Sen gillar jag multitouchen på scrollbrädan och att interfacet är rappt och väldigt mkt snyggare än tex Windows.
2010-11-22, 20:00
Medlem
Smakkers avatar
Stolt ägare till en ipad och Iphone, det är lättheten och designen som gör att jag gillar dem!
2010-11-22, 20:58
Medlem
robotwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Tror faktiskt han syftade på Megabyte , inte Megabit
2010-11-22, 22:07
Medlem
gullgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda

Oj crap, du har ju helt rätt, jag hade lyckats få för mig att det var tvärt om... Andemeningen var väl ganska tydlig just i det här fallet, men rätt ska vara rätt.
2010-11-22, 22:25
Medlem
Nexus-6s avatar
Fungerar utan strul, enkel att använda och snygg.
2010-11-22, 22:51
Medlem
Skitonds avatar
Mitt bärbara artilleri består endast av Apple-fabrikat. Jag har en iPhone, en iPad och en MBP. Jag tycker om hur det fungerar så bra med varandra och hur de matchar tillsammans. Det är nästan lite som när man hade samlat ihop hela Detroit Red Wings i hockeykort när man var liten
2010-11-22, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Mitt bärbara artilleri består endast av Apple-fabrikat. Jag har en iPhone, en iPad och en MBP. Jag tycker om hur det fungerar så bra med varandra och hur de matchar tillsammans. Det är nästan lite som när man hade samlat ihop hela Detroit Red Wings i hockeykort när man var liten
Hear, hear!
2010-11-23, 11:20
Moderator
^Eazs avatar
Finns trådar om detta.
Hänglås.
/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto