2010-11-24, 22:56
Medlem
Phattsss avatar
http://www.garilla.com/system/content/html.asp?p=stores

För er som har missat.
Citera
2010-11-25, 14:33
Avstängd
Illuzionzs avatar
Alltså va fan gjorde en beställning där just före dom bytte och nu har jag inte fått mina grejer.. svarar inte på mail heller!
Citera
2010-11-25, 16:05
Medlem
ikilled2pacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polakmaly
Går inte att jämföra då de inte har samma utbud........

Nej det är sant, det är mycket mer kvalite än en massa skräp
Citera
2010-11-25, 21:55
Medlem
Min polare beställde ett par byxor.
Fick dom och han insåg att dom var för stora, returnerade dom med REK på posten och har fortfarande inte fått nått svar.
Sen kollade vi rundor och såg att dom upphört/konkurs w/e.
Vad tror ni händer? Är han blåst på dom 700kr han köpte grejer för eller kommer det tillbaka?
Citera
2010-11-26, 01:52
Medlem
Ingen här i tråden har läst på deras twitter? "Det är bedragare som stulit vår hemsideadress! /Topstreetwear 3:11 PM Nov 22nd via Facebook" Alltså, beställ absolut ingenting förrän den normala sidan är tillbaka och att ni har läst på deras twitter eller liknande att allt är tillbaka i sin ordning.
Citera
2010-11-26, 11:08
Medlem
perchhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiZTORP
Min polare beställde ett par byxor.
Fick dom och han insåg att dom var för stora, returnerade dom med REK på posten och har fortfarande inte fått nått svar.
Sen kollade vi rundor och såg att dom upphört/konkurs w/e.
Vad tror ni händer? Är han blåst på dom 700kr han köpte grejer för eller kommer det tillbaka?

Samma sak har hänt mig. Hoppas att jag får tebax pengarna eller rätt storlek.
Citera
2010-11-26, 16:22
Medlem
Pallevantes avatar
Vilken jävla soppa! Hade ingen aning om att det var samma snubbe som hade Speedway AB. Förmodar att det var butiken Speedway som sålde tattiga fubukläder för 10 år sen nånting, var mycket trogen kund där när jag gick i högstadiet.
Citera
2010-11-26, 17:32
Medlem
Polakmalys avatar
Helt jävla otroligt! skiter fullständigt i tsw men problemet är att jag har beställt en jacka och redan betalat innan denna skit börja lukta. Har hört 3 olika versioner om vad som har hänt, serverproblem, hackning och den tredje skiten minns jag inte nu. Tror jag måste vända mig till banken eller polisen snart. Om någon har mer information om denna skit så var snälla och dela med er. Peace
Citera
2010-11-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polakmaly
Helt jävla otroligt! skiter fullständigt i tsw men problemet är att jag har beställt en jacka och redan betalat innan denna skit börja lukta. Har hört 3 olika versioner om vad som har hänt, serverproblem, hackning och den tredje skiten minns jag inte nu. Tror jag måste vända mig till banken eller polisen snart. Om någon har mer information om denna skit så var snälla och dela med er. Peace

Jag har fått lite ny information antar jag. Skickade ett mail till Mike Abrodi eller vad han heter och hans svar var att de skulle ha samma utbud som TSW inom några veckor. De skulle dock inte ha samma utbud på märken. Vet att många som handlar på TSW gillar märket YLD som jag inte är säker på att det kommer ta in igen, tyvärr.

Sedan har jag även hört TSW version om att sidan är hackad vilket jag betvivlar starkt, eftersom Mike äger båda företagen. Garilla och TSW så att säga!

För er som beställt kläder och redan betalt via kort. Använd postförskott istället!
Citera
2010-12-01, 18:24
Medlem
Phattsss avatar
Sidan är uppe och Garilla AB har köpt upp Topstreetwear AB !

http://www.topstreetwear.com/system/...l.asp?p=stores
Citera
2010-12-02, 13:38
Medlem
TopStreetWear är skit!!
En kompis beställde ett par brallor där som ej passade sen pga slimfit, vilket inte stod i deras varubeskrivning. Han ville byta med gratis returfrakt eftersom TSW ej hade fullständig information i beskrivningen, men nekades! Kundsupporten var allmänt arrogant. När han sen bad att få sina kunduppgifter raderade så får han till svar att "det går inte att ta bort dom"!!
Vilka jäkla lirare...

Men det kanske blir bättre nu då med nya ägaren.
Citera
2010-12-03, 21:20
Medlem
olucks avatar
gamla sidan är tillbaks nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in