Hej.
Min första post här, så var snälla nu.
Var lite osäker på vart denna tråd passade bäst så jag chansade, mod får gärna flytta om den hamnat fel.
Behöver lite råd här.
Har flyttat hem från utlandet, bor hos min tjej men detta får inte synas i registren. Har en tillfällig c/o adress hos en bekant men då jag har KFM efter mig sen tidigare vill inte min bekant bli inblandad så jag måste ändra detta kvickt. Har ingen annan att skriva mig hos och ingen möjlighet att skaffa eget boende ännu.
Vilka möjligheter finns då? Har kollat upp lite angående postboxar i Jämtland (där jag befinner mig) men hittar inget för privatpersoner. Eftersom jag har en viktig praktikplats så måste jag fortsätta att vara skriven i detta län (kommer egentligen från ett annat län, så jag känner inte så många här uppe). Vill inte heller blanda in min tjej i detta av olika anledningar.
Är det någon som har koll på om det finns postboxar i min närhet och/om jag kan vara folkbokförd även på postboxen?
Hittade något om epostbox, någon som vet om man kan vara folkbokförd på den? *önsketänkande*
Eller skulle kanske post restante vara ett alternativ för min del?
Alla tips är varmt välkomna då jag sitter i sjön nu.