Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-11-24, 00:43
Medlem
Mr.Chis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Hej håller på och jobbar lite med att starta upp ett nytt snusmärke (ni kan läsa mer om det i ekonomidelen här på flashback) och har helt enkelt ett par frågor som jag vill ha svar på.

1. Hur ser du på att köpa snus i såkallde refillpåsar? förslutningsbara kalla påsar och på så sätt fylla på din dosa när det behövs? på såsätt så slipper du alla dosor och det är även bättre ur miljöperspektiv.

2. Exempelvis på sommaren, skulle du då föredra att lägga in en riktigt kall god snus ist för en sunkig varm? med små "kylsystem" i väggarna på dosan så kan du det, hur ser du på det?

3.Skulle en nikotinfri "generalkopia" attrahera dig som snusare?

Är 18 år och går sista året på gymnasiet och har varit i kontakt med ett utav Sveriges mindre snusföretag och de ställer sig positiva till ett samarbete, och som sagt kika in i ekonomidelen om du vill läsa mer! tack/

Skulle du kunna länka den andra tråden hittar den inte .
Citera
2010-11-24, 07:59
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Chi
Skulle du kunna länka den andra tråden hittar den inte .

Känns svårt att gå in på hans profil och se på hans startade ämnen...

https://www.flashback.org/t1362274
Citera
2010-11-24, 12:05
Medlem
Mr.Chis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Känns svårt att gå in på hans profil och se på hans startade ämnen...

https://www.flashback.org/t1362274

Mja ibland tänker man inte så långt. Men tack för att du länkade.
Citera
2010-11-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieMur
Skulle behöva tänka väldigt länge innan jag köpte snus från någon som funderar på att fista farfar och är 18 år samtidigt som 19 år. Du kanske pillar på prillorna efter fistningen, eller så försvinner snusen i någon skum tidsportal efter man köpt dem.

Hur gick det för övrigt med företagandet inom klädbranschen?

För att även vara lite OnT:
1. Påfyllningsbara dosor är smart. Speciellt om detta sänker priset.

2. Bryr mig inte alls faktiskt. Dessutom kommer den bli varm på ett par sekunder efter placering under läppen. Och hur du ska få till en effektiv kyllösning som även kyler de prillorna som ligger i mitten av dosan låter som ett problem. Om du nu inte tänker dig någon dosa med metallinlägg och isolering som hålls kylskåpskall en längre period.

3. Just trixet här är väl smaken av tobak. Vad jag vet så är de nikotinfria alternativen utan tobak, och därför smakar de inte ens i närheten av riktig snus. Har dock ej prövat något av dem.

Polaren som trollar mitt konto!
Citera
2010-11-24, 15:08
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Skulle mycket väl kunna tänka mig att köpa refill paket med snus, särskilt om det blev billigare. Nu snusar jag iofs helst swedish match märken. Känns lite onödigt med alla plastdosorna.

Kylgrejen vet jag dock inte om jag skulle bry mig om. Tycker inte det är speciellt jobbigt med fickvarm snus om jag ska vara ärlig.

Och nikotinfritt snus är inget som intresserar mig.
Citera
2010-11-24, 20:24
Bannlyst
Kommer iaf inte köpa ditt snus, värkar muggit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in