Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-19, 19:15
Medlem
Hej Flashback!

Jag ska använda micen på datorn till att skicka ut ljudet på en gång som förstärkare då Men jag insåg att jag vet inte hur man gör. Finns det något enkelt sätt att göra detta på eller krävs tredjepartsprogram? Alltså. Ljudet skall in i micen och live ut genom högtalarna. Säkert jättelätt, men jag kan inte Har Windows 7 Ultimate

//Mo
Citera
2010-11-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moiam
Hej Flashback!

Jag ska använda micen på datorn till att skicka ut ljudet på en gång som förstärkare då Men jag insåg att jag vet inte hur man gör. Finns det något enkelt sätt att göra detta på eller krävs tredjepartsprogram? Alltså. Ljudet skall in i micen och live ut genom högtalarna. Säkert jättelätt, men jag kan inte Har Windows 7 Ultimate

//Mo
Högerklicka på ljudikonen i högra nedre hörnet, välj "Inspelningsenheter", markera mikrofonen och klicka på egenskaper, gå till andra fliken "Lyssna" och bocka i "Lyssna på den här enheten. Klicka OK, OK.

Inspelningsenheter*

Passa dig för rundgång!
Senast redigerad av colamage 2010-11-19 kl. 19:23.
Citera
2010-11-19, 20:12
Medlem
Tack för hjälpen Fungerade. Fast man får passa sig ordentligt för rundgången som du sa
Citera
2010-11-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moiam
Tack för hjälpen Fungerade. Fast man får passa sig ordentligt för rundgången som du sa
Jämte lyssna fliken (2 till höger) finns en flik som heter Förbättringar (? tror jag, har på eng) där finns "Acoustic Echo Cancellation" (det får någon annan översätta till sv) sak som minimerar rundgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in