2010-11-19, 18:36
Medlem
Facebacks avatar
Självklart var det en svarting i vanlig ordning.
Förväntar mig så klart att media går ut med namn och bild när han häktas som man gör med haga och lasermannen. En fantombild hade också varit på sin plats.
Senast redigerad av Faceback 2010-11-19 kl. 18:39.
Citera
2010-11-19, 18:47
Medlem
skogspromenads avatar
Ingen som har mer info på det än det som står i artiklarna?
Citera
2010-11-19, 19:03
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Vaket:

Ja, negern sån är han https://www.flashback.org/t1119829
Jerzy messade mig precis och sade att det var de socioekonomiska bakgrundsfaktorerna som kulturberikade den gamla damen. Han fortsatte med att det faktiskt var värre på 50-talet, i samband med dansbandstillställningar i Myggträsk och Bortre Långvattnet så våldtogs 84-åriga damer på löpande band, dessutom var anmälningsbenägenheten lägre då och nu är det också det varma vädret som sätter griller i huvudet på negern. Bara ett möte mellan människor, om tio år kommer vi alla skratta åt händelsen.

Socioekonomiska bakgrundsfaktorer? Jag trodde att det handlade om ett helt vanligt poksträck. Delvis pga bristen på fritidsgårdar.

Men hur f-n är man funtad i huvudet om man våldtar en 84-åring? Hur kan karlfan ens få upp kuken? I min ungdom arbetade jag extra på äldreboende, och kan avslöja att kvinnor i den åldern inte är frächa. Seriöst, hur fan tänker man här??
Citera
2010-11-19, 19:06
Medlem
pawitels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Seriöst, hur fan tänker man här??

Hur tänker man? Onödig fråga då hjärna att tänka med saknas hos dessa inavlade parasiter, som är vårt framtidshopp!! Hejsan!!
Citera
2010-11-19, 19:09
Medlem
tramsebyxans avatar
Nu känns plötsligt argumentet "vi behöver invandrare för att klara äldrevården" lite lätt ihåligt...

Fast svennarna kan också sträcka på sig. Det var ju en 15-årig gotlänning som våldtog en dam i 90-årsåldern för några år sedan.
Citera
2010-11-19, 19:10
Medlem
Mandi74s avatar
Jävla äckel, vad får man ut av att ha sex med en så gammal person? Är man bara ute efter att orsaka en massa lidande eller vad?

Äckligt..
Citera
2010-11-19, 19:17
Medlem
SunSunJes avatar
När man ser sånt här blir man bara ledsen, att en 84årig kvinna ska behöva utsättes för sånna saker, jävla dreggel.
Citera
2010-11-19, 19:20
Medlem
Snappers avatar
Är det värre att våldta en 84åring än en ung tjej?
Citera
2010-11-19, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Är det värre att våldta en 84åring än en ung tjej?

Spelar det roll?
Citera
2010-11-19, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zoorroo4
När man ser sånt här undrar man allvarligt talat, vart fan är världen på väg?

Dit svenskar har valt den.
Citera
2010-11-19, 19:29
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

Vill man diskutera invandringspolitik så finns andra delforum för det. Här diskuteras brottet.
Oneliners om hur vidrigt brottet är löper risk att raderas - det behövs inte 84 inlägg med samma innebörd.

/Mod
Citera
2010-11-19, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrPuff
Hur vet man att förövaren var färgad?
Tror de använde sig av såna här: LÄNK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto