Jävlar jag har ju känt honom hela mitt live vilket jävla svin hoppas han får det bra inne i fängelset ELLER INTE.., hoppas dom intagna leker fri förgripning på honom
Med erfarenhet inom kriminalvården v3et jag att dömda sexbrottslingar inte ägnar sin tid på anstalt åt att våldsföra sig på andra intagna.
Nope inte Andersson utan Ah...... Vill verkligen inte avslöja för mycket. Kan ju som sagt bara vara ett rykte vilket kan skada personen ifråga om denna är oskyldig.
Nope inte Andersson utan Ah...... Vill verkligen inte avslöja för mycket. Kan ju som sagt bara vara ett rykte vilket kan skada personen ifråga om denna är oskyldig.
Ok, då kan jag utesluta den härvan jag håller på att nysta i.
Har precis läst domen nu helt jävla sinnes. Hoppas någon skär kuken av fanskapet och verkligen slår sönder honom! Precis som vanligt försvarar han sig med skitsnack bortförklaringar och lögner.
Han bodde i Boda Glasbruk som ung , umgicks en del med honom när man var grabb , jävligt svårt att förstå hur fan han kan ha agerat så svinigt , finns inget försvar eller ursäkter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!