2010-11-18, 21:25
Medlem
rZs avatar
Till nästa match vill jag se Rautio i mål, Cam Abbott tillbaka och Björn Svensson i truppen.
2010-11-18, 21:26
Medlem
grabbags avatar
Fyfan vad sömnig hockeymatch på hovet. Det värsta är att Monten står och säger att vi gör en ok match? Helt bedrövlig match och Boumedienne, Ekman bl.a borde få en jävla utskällning. Få fart på asen så dom inte åker runt och tror dom är bäst.
2010-11-18, 21:29
Medlem
Blurgarens avatar
Kent Norberg avgår!
2010-11-18, 21:30
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbag
Fyfan vad sömnig hockeymatch på hovet. Det värsta är att Monten står och säger att vi gör en ok match? Helt bedrövlig match och Boumedienne, Ekman bl.a borde få en jävla utskällning. Få fart på asen så dom inte åker runt och tror dom är bäst.
Ja nu får fanimej "stjärnorna" ta sig samman och börjar producera! Det händer ju fan ingenting
2010-11-18, 21:30
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Till nästa match vill jag se Rautio i mål, Cam Abbott tillbaka och Björn Svensson i truppen.

Lite gulligt att du efter att ha suttit och spytt på Timrå vill ha in en spelare som har harvat i fjärde kedjan där, fast han gjorde ju ett snyggt mål i dag, rätt läge att visa upp sig?

Är Luleås bubbla på väg att spricka nu?
2010-11-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Lite gulligt att du efter att ha suttit och spytt på Timrå vill ha in en spelare som har harvat i fjärde kedjan där, fast han gjorde ju ett snyggt mål i dag, rätt läge att visa upp sig?

Är Luleås bubbla på väg att spricka nu?

Nej då allt är lugnt. Dem behöver bara ta 1 poäng per match för att nå Slutspel så
2010-11-18, 21:33
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbag

Ekman borde ni skicka till Italien eller något. Han har ju inte presterat i en enda match hittills. Gläder mig.
2010-11-18, 21:34
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Nej då allt är lugnt. Dem behöver bara ta 1 poäng per match för att nå Slutspel så

Jo att de går till slutspel, det är väl inget snack om det. Det vore en bedrift annars. Men de behöver ju inte dra i väg så furiöst i toppen, var mer det jag menade.
2010-11-18, 21:34
Moderator
Gromguttens avatar
...Och med de visa orden stänger vi før i dag. Åter på lørdag, vidare prat i ES-tråden som vanligt.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in