• 2
  • 3
2004-07-23, 16:26
Medlem
Håller "Rövluvans erotiska äventyr" högt själv.
Mer komisk än upphetsande dock. Men vackra Karin Schubert är ju med och bara det gör den ju sevärd. Det är en bra tjej det. Hon gjorde vanliga spelfilmer länge, men sadlade om till porrskådis i mitten av 80-talet. Då var hon runt 40 om jag inte missminner mig.
Tyvärr har köpfilmen inte samma lustiga textning som när den gick på TV 1000 för en herrans massa år sen. Oförglömliga kommentarer som t ex "Öppna henne som en låda" eller "Gunga på, gunga på, vem skall fittan få?".
Citera
2004-07-23, 16:39
Awaiting Email Confirmation
Hitler tränger in.. (och det var jävlarimej inte i Polen)
Citera
2004-07-23, 20:21
Medlem
ösds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Håller "Rövluvans erotiska äventyr" högt själv.
Mer komisk än upphetsande dock. Men vackra Karin Schubert är ju med och bara det gör den ju sevärd. Det är en bra tjej det. Hon gjorde vanliga spelfilmer länge, men sadlade om till porrskådis i mitten av 80-talet. Då var hon runt 40 om jag inte missminner mig.
Tyvärr har köpfilmen inte samma lustiga textning som när den gick på TV 1000 för en herrans massa år sen. Oförglömliga kommentarer som t ex "Öppna henne som en låda" eller "Gunga på, gunga på, vem skall fittan få?".

det kan vara en av dom fulaste filmerna som någonsin har gjorts. Italiensk, dvärgar och en massa andra lustigheter 5+ av 5 möjliga
Citera
2004-07-23, 21:03
Bannlyst
Jag tycker nog Faces of Gore 1 och 2 (har gjort små snuskklipps av de bästa scenerna till och med) är riktigt bra men jag är också väldigt förtjust i Act of Seeing with Ones own Eye's. I Act of... så är det ungefär 10 minuter pill innan det blir lite för snuskigt för mig, men ändå trevligt.
Citera
2004-07-23, 23:12
Medlem
Allt med Alisha Klass. Den damen är verkligen i en egen klass (hoho).

Förutom en jävligt snygg kropp och sött ansikte, har hon en fruktansvärt upphetsande utstrålning. Hon är dirty. Hon spelar inte.

Hon verkar gilla vad hon gör, vilket är ganska unikt bland dagens produktion.
Citera
2004-09-02, 15:00
Medlem
Pojkvaskers avatar
Aktuell Rapports Models (Länk) snurrade i bussen på min svensexa för 4 år sedan. Är lite av en favoritrulle bara för det...

Annars är nog en film som jag såg i min ungdom den bästa (iofs var alla p-filmer bra på den tiden...hehe). Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den men jag undrar jag om den inte hette något liknande som Baron Münchausens äventyr eller nåt. Tysk var den nog iallafalll... kanske någon som kommer ihåg?
Citera
2004-09-02, 15:09
Medlem
Russinkungens avatar
Taboo 2 med Dorothy LeMay, Kay Parker, Honey Wilder m fl.. Ettan är också bra, men denna film har verkligen allt!
Citera
2004-09-03, 11:54
Medlem
J.Ns avatar
Egna och Josefine Mutzenbacher ridervidare

De egna jag och exen gjort och Josefine Mutzenbacher rider vidare med Jennie Pepper på besök i Europa.

De först nämnda därför att det var på riktigt, riktiga orgasmer, riktig kärlek och att jag minns känslorna och den fysiska njutningen väldigt väl. Bättre än all "köpeporr"

Den andra för att Pepper är min favoriskådis, det är ganska många sexscener och skådisar, samt att den är varierad till vad de gör.

Och den har en liten liten handling som periodvis går att skratta åt (Är så gammal att jag tom gillar humorn i den gamla danska teckenfilmerna )
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in