2004-07-09, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Readers Digest har frgat 3841 personer i 19 lnder vilket folk dom tycker r sexiga.Resultat 1.Italienare 2.Spanjorer 3.Fransmn 4.Svenskar 5.Finlndare 6.Greker.Ngon underskning om endast kvinnor gjordes dock tyvrr inte

fast vad menas med sexigt? tycker begreppet har blivit ganska urvattnat eftersom folk anvnder det om allt mjligt ssom tv-apparater, matrtter, fotbollsmatcher osv.
Citera
2004-07-09, 03:29
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasket
ja, enligt readers digest iaf:

Readers Digest har frgat 3841 personer i 19 lnder vilket folk dom tycker r sexiga.Resultat 1.Italienare 2.Spanjorer 3.Fransmn 4.Svenskar 5.Finlndare 6.Greker.Ngon underskning om endast kvinnor gjordes dock tyvrr inte

Och d mste det betyda att jag r sexigare n dig! Ledsen lilla gumman

Faaaan, men jag r s sexig. Vill fan vara nummer ett. *skrattar hgt* Jag vill inte vara femma.
Men du behver inte vara ledsen, lilla gubben. Jag tl att hra statistik eller vissa underskningar som skert r fel.
Frstr du, dom trffade ju inte mig, dom sg inte mig. If dom trffat mig s skulle jag nu skert vara nummer ett. *S*.
Men men, jag fr vl vara njd d med femte plats d. Bttre n ingenting. Fast nyyyh..... nyyyh trarna rinner snart av snt hr. Faaaan ocks. *S*.

Kram
serena/Tara
Citera
2004-07-09, 15:26
Medlem
Mste sga att finlndare e snygga men e ofta svin(Vilket vi ser i denna trd )
Citera
2004-07-09, 16:04
Medlem
Spravas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaraCara
Ehhh, jag r fdd i Finland. Och jag r mycket sexig. Killarna r galna i mig. *S* s det s.

Kram
serena/Tara

D jag inte vet hur du ser ut kan jag inte yttra mig. Men vldigt f finnar r snygga enligt mig. Halvfinnar brukar se bra ut, men d enbart tjejerna. Finska killar r antagligen Europas fulaste killar.
Citera
2004-07-09, 16:51
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammsteindavid
Mste sga att finlndare e snygga men e ofta svin(Vilket vi ser i denna trd )

Vad, svin? har du inget humor?

Kram
serena/Tara
Citera
2004-07-09, 16:56
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprava
D jag inte vet hur du ser ut kan jag inte yttra mig. Men vldigt f finnar r snygga enligt mig. Halvfinnar brukar se bra ut, men d enbart tjejerna. Finska killar r antagligen Europas fulaste killar.

Ok. jag skall inte sga emot dig. Du kan ju inte se mig, det har du rtt i. Och var och en har sin smak. Du fr behlla din sikt, det str inte mig.
Jag gillar iaf alla mnniskor. Utlig sknhet r inte allt. Det spelar mycket strre roll hur du r som mnniska. Eller hur?? *skrattar hgt*.

Kram
serena/Tara
Citera
2004-07-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaraCara
Vad, svin? har du inget humor?

Kram
serena/Tara

Du kan ju gissa vad ja e knd fr i min hla
Citera
2004-07-10, 00:45
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammsteindavid
Du kan ju gissa vad ja e knd fr i min hla

Svrt att gissa. Men bertta, jag blev nyfiken. *L* Antagligen fr jag ett jtte roligt svar av dig isf. Eller hur? Vntar med spnnig. *skrattar hgt redan nu*. Men var *snll* mot mig. Please.

Kram
serena/Tara
Citera
2004-07-10, 00:56
Medlem
M2ks avatar
Hmm... trden verkar utvecklad till en tvvgsdialog mellan MissTaraCara och Slasket. Puttenutt-utbyte ej att frakta, men PM verkar vara rtt kontaktniv.
Citera
2004-07-10, 01:05
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Hmm... trden verkar utvecklad till en tvvgsdialog mellan MissTaraCara och Slasket. Puttenutt-utbyte ej att frakta, men PM verkar vara rtt kontaktniv.

Buuu. *skrattar*. Urskta mig mina dialoger. Skojar ibland alldeles fr mycket. Skall tnka p det i fortsttningen, if jag nu minns. Men jag lovar inget, men skall frska.

God natt
Kram
serena/Tara
Citera
2004-07-10, 01:08
Awaiting Email Confirmation
Har lunar tagit ver eller??

Tnker p en viss tjej hr i denna trd
Citera
2004-07-10, 01:15
Medlem
MissTaraCaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Har lunar tagit ver eller??

Tnker p en viss tjej hr i denna trd

S nu ska ni alla reta mig, vad? Har aldrig varit p Luna. Men jag rr inte fr det att jag har humr. Men skall i fortsttning frska hlla det lite i styr. If jag nu bara kan. *skrattar*. Frlt mig.

Kram
serena/Tara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in