2010-11-20, 13:15
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebeln
Jo jag har släppt detta nu...varför orka lägga energi på någon som uppenbarligen ändå harmas och sitter nånstans och bloggar ur sig rad efter rad hur skev jag är ...det bjuder jag på för jag har försökt och kommer inte försöka samsas mera...det e väll lite av detta som är nätdejtingens baksida.

bloggar hon skit om dig? amen för fan vilket jävla ärkeäckel, jävla smuts till människa.
om man som förståndig människa gör slut så är det over, då sitter man inte och smutskastar personen i fråga efteråt.

bra mannen, ge fan i henne och träffa någon ny tjej som är schyst mot dig, det förtjänar du.
Citera
2010-11-20, 14:54
Medlem
nebelns avatar
Tackar...girls they come and goes like trains
Citera
2014-02-26, 21:38
Medlem
liknande situation ts, hon får mej framstå som jag ska förstöra hennes liv eller litegrann jag själv då också ifrån början. missförstånd, iaf inte gjort annat i bra lång tid att vilja åtminstone inte tycka illa om varandra osv, känns inte bra att få den imagen alls, de känns i magen verkligen,ännu ondare i mej att hon är iskall mot mej efter de där....sagt såklart att vi inte behöver ha en relation, men vi har lite gemensamma vänner lite på avstånd oså...situationen täcker upp hela mitt liv....men jag är heller inte van vid ovänner, man kanske vänjer sej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in