2010-11-19, 23:12
Avslutad
Allt detta snack om WT... Kan man inte likna det med bonde istället, är det inte lite mer svenskt?

Sen är jag jävligt mycket WT, om man ska gå efter era normer, jag tycker det är coolt att varva bilen utanför ICA. Varför sitta hemma, vara en toffelsvensson och rätta sig efter vad den gråa allmänheten ser som normalt?

Nej för fan man ska vara lite bonne. Varva motorn lite extra ibland, sen så finns det inget sexigare än slimmade tribaltattuerade brudar.

man är WT om man är cool
Citera
2010-11-20, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drach
Allt detta snack om WT... Kan man inte likna det med bonde istället, är det inte lite mer svenskt?

Sen är jag jävligt mycket WT, om man ska gå efter era normer, jag tycker det är coolt att varva bilen utanför ICA. Varför sitta hemma, vara en toffelsvensson och rätta sig efter vad den gråa allmänheten ser som normalt?

Nej för fan man ska vara lite bonne. Varva motorn lite extra ibland, sen så finns det inget sexigare än slimmade tribaltattuerade brudar.

man är WT om man är cool

Min bästa herre, jag är lantbrukare av hävd och tradition och kan ev. klassificeras som wt rent principiellt. Jag har dock deltagit på fester där även de s k kungabarnen varit inbjudna, jag kan dock ej fastställa Er exakta definition och avvaktar således Eder faktiska inställning till fenomenet.
Citera
2010-11-20, 01:05
Medlem
-Mr.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushanga
Består din umgängeskrets av Volvokepsar mao? Tveklöst WT!
Vad snackar du för snickerisnack.
Citera
2010-11-20, 02:15
Medlem
sokarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mr.K
Vad snackar du för snickerisnack.

Har man märket volvo nån annanstans än på bilen så är man WT
Citera
2010-11-20, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna
Har man märket volvo nån annanstans än på bilen så är man WT
white trash...din bild..
Citera
2010-11-20, 07:56
Medlem
.. Du bestämmer dig för att bli egen företagare och startar en tarotkorts-salong som heter typ "Svarta Katten" eller motsvarande
.. Du lägger hälften av din bidragsinkomst på att gå till spådamer som har kontakt med "andra sidan"
.. Du har iPhone 4 men inte råd att betala abonnemanget
.. Du har posters på väggarna hemma som är fastnålade istället för ha riktiga tavlor
.. Du tycker att den senaste modetrenden på sommaren är avklippta jeansshorts, gärna så fickorna sticker fram på låren och ett par matchande träskor och vita tubsockar till det
.. Du fortfarande jobbar på samma jobb vid vilket du började när du var 15 år och skoltrött och anser dig nu ha "jobbat mig upp" då du äntligen 20 år senare bara har näst sämst lön på bygget
.. Du gärna vill ha hand om prao-eleven som kommer till ditt jobb så du kan köra med någon
Citera
2010-11-20, 15:02
Medlem
sokarnas avatar
...du gärna går runt i TEAM SPORTIA / INTER SPORT kläder ute.

...du tycker att döskallar och tribals är coolt att tatuera in.

...du tror att volvo är en religon.

...du tycker att modemedvetna människor är bögar.
Citera
2010-11-20, 16:18
Medlem
När du försvarar sakerna folk rabblar upp i tråden och menar att det inte alls är WT.
Citera
2010-11-20, 19:03
Medlem
flygandeflaxs avatar
när du tycker att det är fullt rimligt att ringa till mediet "Cassandra" och betala 11,80 kr/min efter du har sett en annons längst bak i tidningen amelia.
Citera
2010-11-20, 19:17
Medlem
flygandeflaxs avatar
Du bor i ett hyreshus och ofta drabbar samman med dina grannar. Du får även ganska arga lappar i brevlådan med innehåll av typen:
"HUR F----N KAN MAN SPELA MUSIK KL 04 PÅ NATTEN DE FINNS DOM I HUSET SOM HAR JOBB ÄVEN OM INTE DU HAR DET"
Du ringer på grannen som skrivit lappen, trycker upp den i ansiktet på honom (och du har, skall tilläggas, preparerat pappret med hundskit) (Du har ju en chiuaua som heter Jewel)

Citera
2010-11-20, 19:19
Medlem
flygandeflaxs avatar
Du står underligt ofta utanför Tingsrätten och röker med uttråkad min.
Citera
2010-11-20, 19:20
Medlem
flygandeflaxs avatar
Du hamnar ofta i tjejslagsmål på krogen. Ofta är det en "ful fitta" som provocerat dig. När du är bakis tittar du på filmen "Coyote ugly" som du tycker är görbra.
Senast redigerad av flygandeflax 2010-11-20 kl. 19:21. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in