2010-11-18, 12:41
Medlem
SnuFFs avatar
Att 90% av sveriges befolkning skulle vara WT enligt den här tråden alltså
Citera
2010-11-18, 12:43
Medlem
Sillstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
När du mer eller mindre aldrig inleder dina meningar med stor bokstav (som TS)

Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
en FB:are inte kan se att det man skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening.

en FB:are inte läser igenom alla meningar så han kan se skillnaden på när en mening börjar och när den "startar" mitt i.

Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Du vet att du är WT när... en FB:are inte kan se att det man skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening.

Låter inte rätt i mina öron! Möjligtvis "Du vet att du är WT när du inte kan se att det någon skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening."

...du startar en ordmärkningsbattle på FB.
Citera
2010-11-18, 12:44
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.

I mina ögon är du av WT-kalibern..

När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)

När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"

Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.

Tack och hej
Hahaha så jävla rätt, riktigt jävla sjöbo!
Citera
Medlem
En riktig wt röstar inte han är helt ointresserad av politik undantaget om han är sjukskriven så röstar han såklart på sossarna för att få behålla sin försörjning.
Citera
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potential
- Du kommer med påståenden som: "Du vet väl att man sväljer ungefär 7 spindlar om året i sömnen"

... det finns mer, men jag kan inte komma på något mer just nu

Resten stämde, men den vetefasen?!

Jag skulle tillägga:
-när du har bilvrak och annat skrot på tomten
-har huset fullt av hundhår
Citera
2010-11-18, 12:49
Medlem
--När du använder uttryck och ord, förkortningar och dylikt som du fått ifrån Flashback.
Citera
2010-11-18, 12:49
Medlem
Wt enligt mej är en småfet gulblond tjej med läppiercing som läser till undersköterska som soc betalar och har fem olika farsor till sina fem barn.
Citera
2010-11-18, 12:50
Medlem
TiltRages avatar
...när man inte är mig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viskapower
Wt enligt mej är en småfet gulblond tjej med läppiercing som läser till undersköterska som soc betalar och har fem olika farsor till sina fem barn.

plus att hon gjort abort tre gånger
Citera
Medlem
flygandeflaxs avatar
När man är 10 och får köpa brallor i XXL...
Citera
2010-11-18, 12:53
Medlem
Tealols avatar
Citat:
Urusla svar i denna tråd!

WT är man när man
-tycker att det är töntigt att utbilda sig
-tror att kommersiella kanaler sänder kulturprogram
-går och ser en Hollywoodaction på bio och det är ens livs största kulturupplevelse
-säger att konst är skit och att vem som helst kan bli konstnär ("bara att skvätta färg på ett papper")
-stavar fel fast man är över 18 år
-har tomma Absolutflaskor i bokhyllan som prydnad
-har Lasse Åberg-tavlor på väggen
-köper Spiderman- och prinsesskläder till sina ungar
-har tribaltatuering i svanken
-går med i "jag älskar mina barn"-grupper på Facebook
-inte förstår hur folk kan prata om nåt annat än sex, cigg, sprit eller intriger i bekantskapen
-är 25 år, arbetslös och har fyra barn

Huvudet på spiken, känns det som.

Citat:
Du är en revolterande tonåring som tycker att ANARKI är coolt och kan fungera i praktiken.
Nej, det är inte WT, det är en revolterande tonåring, lite naivt, gulligt och enerverande på samma gång.
Citera
2010-11-18, 12:54
Medlem
MartinStLouiss avatar
Du heter Sonny och stavar Sonny med C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in