2010-11-19, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
altså, 4REAL? Både tragiskt och sanslöst kul. "Plussar vi". haha.

Ja, det verkar vara sant. Just nu har hon startat en tråd och lagt in bilder på sig själv för man ska gissa hur gammal hon är och vad hon väger http://www.familjeliv.se/Forum-4-46/m55684589-6.html Bra unerhållning!
Citera
2010-11-19, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceKadabra
Verkar som att Johan är den verkliga WT-losern.

Verkligen! Jag tror han är efterbliven och glad att nån ens vill ta i honom.
Citera
2010-11-19, 13:21
Medlem
Detta må vara OT men där har ni en mer ingående beskrivning av WT mammans liv ^^

"Jag var 18 år då jag fick chocken att jag var gravid, 2 blåa streck på ungdomsmottagningen, jag var i vecka 6 men visste ej om jag var i vecka 6 eller 10 just då, eftersom att det fanns 2 som kunde vara pappan till barnet jag väntade, 12 okt 2007 blev jag våldtagen, fick bara en liten blödning 7 nov 2007, så jag började redan då tro att jag var gravid, 7 nov bestämde jag mig o David för o bli gravid, så han slutade med kådis. Han visste om våldtäckten, men sa att jag fick skylla mig själv då jag klädde mig som en slampa.

Jag lämnade David fram och tillbaka, då han pratade om abort, jag hade redan bestämt mig för att behålla barnet, även om jag skulle behöva hoppa av skolan, jag skötte den ändå inte. David tryckte ner mig hela tiden till och med UL 1 o 2. UL 1 var bebisen i v.13+3 dagar, då var David sur, han sa att killen jag hade emellan honom lika gärna kunnat vara fadern, men det stämde ej. Han klagade o bad mig göra abort ännu en gång, jag gjorde slut, men tog tillbaka honom innan vi skulle på nästa UL då bebis var i v17+3 dagar, jag log för där låg en bebis som behövde mig. Han började även nu o klaga o greja, han var aldrig glad över o se bebisen, sen på mvc log han aldrig ens när han visste att han snart skulle bli pappa. Jag var sorgsen o kände mig sårade, kände att denna människan lät jag mig bli gravid med. Han blev mer o mer irreterad då mitt ex gratta mig till barnet jag bar.

David forsatte tjatet om abort och det tills jag lämnade honom då jag var i v23, då hade jag fått nog. Han skickade sms om att han skulle vilja hänga sig i träd o sådana saker. Han gjorde alltid det då jag gjort slut. Sen hotade han med o göra så jag blev av med vårdnaden om vårat barn.

Två dagar efter att jag lämnat David träffar jag min tonårskärlek Johan som grattade mig till bebisen jag väntade, vi blev ihop samma kväll, då insåg jag att jag inte älskade David utan hade känslor kvar för min nuvarande pojkvän.

När Cevin föddes blev allt värre mellan mig och hans fader, han var ej så snäll som han vart då vi blev ihop. Jag var ledsen för Cevins skull, det var ju hans pappa. Han verkade försöka förstöra mellan mig o våran son.

Nu idag så bor tyvärr inte sonen hemma hos mig, jag förlorade honom, jag vet nog mycket väl vem jag kan tacka!
Cevin blev storebror då han var 18 mån, så nu har han en lillasyster på snart 6 mån. Jag är så nöjd över att allt verkar lösa sig nu, soc som litar på mig o min man o tror att detta kommer ordna sig så snart kanske jag får hem min son."
Citera
2010-11-19, 13:31
Medlem
... när man röstar på SverigeDemokraterna ... DDDDDDDDDDDDDDDDD
Citera
2010-11-19, 13:31
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angely
Detta må vara OT men där har ni en mer ingående beskrivning av WT mammans liv ^^

"Jag var 18 år då jag fick chocken att jag var gravid, 2 blåa streck på ungdomsmottagningen, jag var i vecka 6 men visste ej om jag var i vecka 6 eller 10 just då, eftersom att det fanns 2 som kunde vara pappan till barnet jag väntade, 12 okt 2007 blev jag våldtagen, fick bara en liten blödning 7 nov 2007, så jag började redan då tro att jag var gravid, 7 nov bestämde jag mig o David för o bli gravid, så han slutade med kådis. Han visste om våldtäckten, men sa att jag fick skylla mig själv då jag klädde mig som en slampa.

Jag lämnade David fram och tillbaka, då han pratade om abort, jag hade redan bestämt mig för att behålla barnet, även om jag skulle behöva hoppa av skolan, jag skötte den ändå inte. David tryckte ner mig hela tiden till och med UL 1 o 2. UL 1 var bebisen i v.13+3 dagar, då var David sur, han sa att killen jag hade emellan honom lika gärna kunnat vara fadern, men det stämde ej. Han klagade o bad mig göra abort ännu en gång, jag gjorde slut, men tog tillbaka honom innan vi skulle på nästa UL då bebis var i v17+3 dagar, jag log för där låg en bebis som behövde mig. Han började även nu o klaga o greja, han var aldrig glad över o se bebisen, sen på mvc log han aldrig ens när han visste att han snart skulle bli pappa. Jag var sorgsen o kände mig sårade, kände att denna människan lät jag mig bli gravid med. Han blev mer o mer irreterad då mitt ex gratta mig till barnet jag bar.

David forsatte tjatet om abort och det tills jag lämnade honom då jag var i v23, då hade jag fått nog. Han skickade sms om att han skulle vilja hänga sig i träd o sådana saker. Han gjorde alltid det då jag gjort slut. Sen hotade han med o göra så jag blev av med vårdnaden om vårat barn.

Två dagar efter att jag lämnat David träffar jag min tonårskärlek Johan som grattade mig till bebisen jag väntade, vi blev ihop samma kväll, då insåg jag att jag inte älskade David utan hade känslor kvar för min nuvarande pojkvän.

När Cevin föddes blev allt värre mellan mig och hans fader, han var ej så snäll som han vart då vi blev ihop. Jag var ledsen för Cevins skull, det var ju hans pappa. Han verkade försöka förstöra mellan mig o våran son.

Nu idag så bor tyvärr inte sonen hemma hos mig, jag förlorade honom, jag vet nog mycket väl vem jag kan tacka!
Cevin blev storebror då han var 18 mån, så nu har han en lillasyster på snart 6 mån. Jag är så nöjd över att allt verkar lösa sig nu, soc som litar på mig o min man o tror att detta kommer ordna sig så snart kanske jag får hem min son."

Hahaha "Cevin"
Citera
2010-11-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Hahaha "Cevin"

Ha ha ha ja! Det finns så mycket WT i denna text att den borde vara med i en WT-bibel!
Citera
2010-11-19, 14:03
Medlem
Antehoffs avatar
Du vet att du är WT när du sladdar runt med din Volvo 945 på grusplanen framför återvinningsstationen efter att ha varit där och källsorterat. (Det har jag sett live)
Citera
2010-11-19, 14:24
Medlem
Pampasmannens avatar
... du tycker att folk från USA med sydstatsflaggan i top och en bandana ser juste ut..
Citera
2010-11-19, 14:25
Medlem
AceKadabras avatar
Du tycker utomlands är kanarieholmarna och Kreta ända tills du kom på Thailand. Efter det känner du dig speciell.

Lika speciell som då du börjat dricka bib istället för öl. Drinkar har du slutat med för det är farligt att dricka sprit.
Citera
2010-11-19, 14:30
Medlem
flygandeflaxs avatar
Du inte tycker att det gör något att Hells Angels hänger på ditt lokala thai-ställe, dessutom känner du en av dem och han är en skitgo kille egentligen.

Du har en samlingsskiva med schlagerartister som du och tjejgänget vrålar till när ni träffas (och firar att det var 10 år sen ni gick ut högstadiet), samtidigt som ni dricker godisshots
Citera
2010-11-19, 14:30
Medlem
AceKadabras avatar
WT och kost:

Hälsomat i teorin: Råa morötter, paprika och salladsblad
Hälsomat i praktiken: Dietcola, dubbla "Weightwatchers" och chips
Exotiskt: Maten smakar annat än ketchup, senap, salt och peppar.
Ut och äta: Öl eller vin med pizzan istället för cola
Citera
2010-11-19, 14:31
Medlem
flygandeflaxs avatar
Du har fördomar mot alla förutom personer med Downs syndrom som du tycker är gulliga
Senast redigerad av flygandeflax 2010-11-19 kl. 14:31. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in