jepp nu hamnade även lilla jag i det djupa WT-träsket, nu är det bara att skrika till min kärring att ge min en pripps blå och en flottig kebabpizza efter en hård dag med att kräva mer bidrag på soc
Politik är ju till för inavlade bondlurkar som är för indoktrinerade för att kunna tycka och tänka själva.
För mig är WT människor som inte fattar sina egna beslut, människor som alltid följer strömmen och inte vågar gå sin väg i livet pga. rädsla över vad alla skulle tänka och tycka till om det. Man är oerhört konflikträdd, vågar inte säga nej även när man egentligen vill, och nästan jämt går man runt som en säck potatis. För att undvika WT stämpeln i mina ögon måste man våga följa sitt hjärta och fylla livet med de upplevelser man själv känner gör en lycklig, och inte efter vad någon annan vill (t.ex. sina föräldrar, sin tjej/fru, samhället, Gud), inte vara en liten pussy helt enkelt utan våga gå rakryggad och våga leva livet på ens egna villkor, orädd.
Senast redigerad av next-chapter 2016-07-19 kl. 20:55.
När du har råd att röka 1-2 paket om dagen i över 40 år, ha bil, ta en fylla från Systembolaget 3-6 gånger i veckan och beställa pizza åt fyra personer 5-6 gånger i månaden samtidigt som du köper begagnade kläder på Myrorna åt dina ungar med motiveringen att "det blir för dyrt att köpa nytt".