2013-02-06, 07:57
Medlem
Bandoliers avatar
...du ser ut så här:

http://www.liveleak.com/view?i=d42_1360127858

(bildcollage)

En och annan black trash också.
Citera
2013-02-11, 17:27
Medlem
Den där Jilina, hon ser ju verkligen handikappad ut.. Tack för ett gott skratt.
Riktigt tragisk människa verkar det som, noll självinsikt som klagar på hur andra ser ut, men ser samtidigt ut som ett jävla vrak själv. DET är verkligen vitt skräp!
Citera
2013-02-11, 18:59
Medlem
The Beach boys avatar
När man röker fast man är gravid...
Citera
2013-02-11, 19:16
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjaboo1
Den där Jilina, hon ser ju verkligen handikappad ut.. Tack för ett gott skratt.
Riktigt tragisk människa verkar det som, noll självinsikt som klagar på hur andra ser ut, men ser samtidigt ut som ett jävla vrak själv. DET är verkligen vitt skräp!

Vad har det med wt att göra?
Jag har inte sett henne klaga på andras utseende.
Citera
2013-02-13, 00:44
Medlem
Koddmongots avatar
Om man inte kan se skillnad på Art Nouveau och Art Deco, då är man White Trash!
Citera
2013-02-13, 01:18
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Jag ogillar att nämna musik i den här tråden, men Sabaton är väl ändå sjukt WT? Speciellt deras nya skiva där de sjunger på svenska, usch.
När man nämner musik i den här tråden får man väl gå efter tesen: "Alla som lyssnar på xx är inte WT, men alla WT lyssnar på xx".

Förglöm icke bandet Takida.
Citera
2013-02-13, 05:18
Medlem
alpha-betas avatar
...Personalen och de indiska utbytesstudenterna på Lidl hälsar på dig med förnamn.
Citera
2013-02-13, 06:04
Medlem
alexkiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Om du är äldre än 18år och har inkluderat ditt smeknamn i ditt namn på facebook

ex "Mikaela Mickis Svensson"

Syftar du på en speciell person eller var det något slumpmässigt du skrev?
Citera
2013-02-14, 23:36
Medlem
När du gillar alla ordspråk du hittar på Facebook o kommenterar: så är det med en smily efter men inte klarar av att följa ordspråket.
Citera
2013-02-15, 14:09
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulle84
När du gillar alla ordspråk du hittar på Facebook o kommenterar: så är det med en smily efter men inte klarar av att följa ordspråket.
wat?
Citera
2013-02-16, 04:47
Medlem
GreenYoshis avatar
* När du är över arton och använder ord som big grin, wink, tongue smiley, ETC efter statusuppdateringar på facebook. Ska ut och feeeesta "big grin"..
* När du använder von och Af framför efternamnet bara för att framstå som finare. Då menar jag de som normalt inte har von och Af framför. Cecilia von Eriksson Eller bara nicks för att lattja till det, Anton dunderturken Jensen. Du och den innersta kretsen roas medan de andra fyrahundra närmsta vännerna funderar på vad det är för byfåne de lagt till.
* Du har flera hundra vänner på facebook men känner enbart några få. Efter varje litet möte med nya människor skyndar du hem för att lägga till fler vänner. "Åhh, jag talade med killen som jobbar på banken. Måste hem och adda". Eller dessa som måste lägga till alla de gick i skola med. Från dagis och diverse lekgrupper till grundskolan och gymnasiet. Bara för att få så många vänner som möjligt på lista

Nu blev det facebookorienterat från min del. Dessa jag kom på just nu som jag tycker stinker WT. Detta är tre bra anledningar till att helt undvika facebook.
Senast redigerad av GreenYoshi 2013-02-16 kl. 04:56.
Citera
2013-02-17, 00:53
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Du byter realtionstatus på Facebook över 3 gånger på 1år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in