2012-10-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandel-Karlsson
Är det verkligen så många som plockar svamp själva? Tillåt mig utbrista "Eeewww". Jag tycker det är ganska äckligt att äta sånt man hittar i skogen (eller ute alls för den delen), för risken finns ju att antingen en människa eller något djur har varit framme och pinkat eller nåt på svamparna. Om man däremot köper i butik så riskerar man inget, för både svamp och annat som säljs i butik är väl framställt i särskilda odlingar?

Nej, Svamp som säljs i butik är plockade av nån öststatare i skogen, Så det är precis lika mycket piss på dom svamparna som de du plockar själv.

Kantareller osv går inte odla av någon skum anledning.

OnT: När du som tjej är en lön fet "raggare" som åker volvo 240/740 och dricker hembränt tills du spyr.
Citera
2012-10-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeV
Bara jag som reagerar på hur du stavar? No offence men att inte kunna använda stora, små bokstäver och alltid använda äckligt slang är enligt mig WT.
Jag vet att jag inte använder stora bokstäver. Skriver ingen uppsats så jag orkar inte tänka på det.
Menar du att graff är slang? Har man målat själv så säger eller skriver man inte graffiti.
Du kanske mena nåt/några andra ord?
Citera
2012-10-03, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HugSeal
Medveten ironi?

Nej?
Citera
2012-10-03, 23:19
Medlem
HugSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Nej?

tänkte mer på "bytar" och att förväxla dåligt språkbruk med slang.
Citera
2012-10-03, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HugSeal
tänkte mer på "bytar" och att förväxla dåligt språkbruk med slang.

Byter ska det vara. Skyller på att jag var lite trött när jag skrev/läste ditt svar. Tyvärr är nog trötthet samt att skylla sin dåliga stavning på trötthet lite WT det också skulle jag säga.

Jag tänker mer på regelbundet användande av försvenskade engelska ord och uttryck. "Joina", "meeta upp", "lolade" osv. Spyr lite i munnen varje gång jag hör det...
Senast redigerad av wazzobazzo 2012-10-03 kl. 23:41.
Citera
2012-10-03, 23:54
Medlem
HugSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Byter ska det vara. Skyller på att jag var lite trött när jag skrev/läste ditt svar. Tyvärr är nog trötthet samt att skylla sin dåliga stavning på trötthet lite WT det också skulle jag säga.

Jag tänker mer på regelbundet användande av försvenskade engelska ord och uttryck. "Joina", "meeta upp", "lolade" osv. Spyr lite i munnen varje gång jag hör det...

Vet itne om det är så wt att skylla på. det är mest när man säger att det SKA vara så för att man snackar dialekt eller vad det nu kan vara.

Svengelska kan jag verklgien hålla med om
Citera
2012-10-07, 17:37
Medlem
Tag_Mans avatar
Du gör ett böglyft
Citera
2012-10-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
* Handlar på lågprisaffär som Lidl och Netto.

Håller inte med... Om man däremot köper limpan på Statoil och betalar 50% mer än man behöver samtidigt som räkningarna ligger obetalda och man tar SMS-lån. Det är WT för mig.
Citera
2012-10-09, 19:32
Medlem
Klösträd, dvs sånnadär fula konstruktioner för katter att vässa klorna på. Och att dessa oftas återfinns i vardagsrummet brevid en sunkig såkallat asskön skinnsoffa som fjädrarna sticker ut i här å var.

Katter är wt, iaf om man har ett gäng och ens funderar på att anpassa hemmet mer efter katterna än katterna efter hemma, dvs dessa klösträd, lakan/filtar över soffan, kattmat på bästa kylskåpshyllan.

Och marknadströjor. T-shirt, hoods, linnen etc. Och självklart mjukisbrallor och foppatofflor.
Citera
2012-10-11, 07:19
Medlem
Bdks avatar
Tattuera in sitt personnr likt denna pojk

https://www.flashback.org/p39778221#p39778221
Citera
2012-10-11, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdk
Tattuera in sitt personnr likt denna pojk

https://www.flashback.org/p39778221#p39778221

Det är jättebra om man får en plötslig minnesförlust.
Citera
2012-10-12, 07:15
Medlem
DrickaLattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Det är jättebra om man får en plötslig minnesförlust.
Du är WT, ägd

Att prata om sexuella relationer offentligt är äkta wt. De tror de är coola men omgivningen äcklad åt detta snusk. Kompis till kompis är ok, men jag menar alltså helt öppet på stan osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in